*

2007-09-04
17:21:02

Vilken dag..
Vissa dagar ska man inte kliva upp ur sängen överhuvudtaget......idag har det varit slitigt, barnen har varit enormt högljudda och jag har varit sliten!

Har så jäkla ont i armarna och handlederna...trist men så blir det ibland!

Nu är jag äntligen hemma ska skjutsa Anders till stan han är utbjuden på middag minsann!

Jag ska bara slappa framför tv, n tror at det är House ikväll. Idag på jobbet för nån timma sen så skulle Klara gå in och kissa, jag följde med henne hon gick in på toan..är du klar ropade jag efter en stund??
Då sat hon bara där på en pall..men skulle inte du kissa sa jag..Nää jag är inte kissnödig...nehej då går vi ut igen, hon hade ställt sina skor på dörrmattan utanför dörrn..sätt på dig dom nu sa jag och gick iväg!

Men inte kom hon, jag gick tillbaka då hade lilla skruttan lagt sig ner och somnat...lilla vännen! Jag kämpade i en halv timme för att väcka henne, jag till och med ställde henne upp, men hon fortsatte sova stående.
Så är det när man är tre år och inte får sova middag.....gumsan!

Men när jag gick hade jag fått henne att vakna...då hade hon sovit en bra stund, undrar just när hon lägger ihop sina blå ikväll??

Kommentarer:
#1: Nilla

Dom är ju för goa. Hade en liten fröken som låg på trappan och sov i förra veckan. Dom bara däckar ihop i bland :-)
Själv däckar jag ihop när jag kommer hem. Fy så ruggit det har varit i dag. Ska krypa upp i soffan och läsa M magasin nu.
Kram på dig

2007-09-04 @ 17:54:47
#2: Therese

Usch, tycker verkligen illa om föräldrar som inte låter sina ungar sova middag. Vips så är ungen stor och flyttar hemifrån, vad är det dom futtiga timmarna på kvällarna värda då? %¤/&)=(=?¤&#" så arg jag blir!
Kram

2007-09-04 @ 18:04:27
#3: Nalle

Får hon inte sova? Barnplågeri. Barn ska sova om de är trötta. Det är inte bra för utvecklingen att inte svara på kroppens signaler. Så det så.
Jahaja, jag trodde du sov kilona av dig. Tänkte just skriva att du måste vakna innan du blir för smal, men så var det ju inte.
Ikväll är det Idol. Jag är barnsligt förtjust i det programmet. Kramelikram

2007-09-04 @ 18:37:36
#4: Åsa

haha,lyckliga föräldrar som får vara uppe halva natten :D
Laddat för Idol nu.......gillar oxå det programmet!
Ha en skön kväll!
kram!

2007-09-04 @ 18:39:16
#5: uLLis

Trist att du har ont idag. Men det går över med lite slöande i soffan ikväll. :) Är nog nåt bra på tv. Å men huga, hon måste ha varit himla trött. Snutt! Krameli!

2007-09-04 @ 18:42:56
#6: Mumin

Usch det gör mig ont att höra att barnen är så trötta:( det är inte bra det...och att du inte heller är så pigg är ju inte roligt....vila dig framför TV:n jag själv ska tända ett ljus för Frippe idag! kram på dig!

2007-09-04 @ 19:20:39
#7: malin

lilla skrutan, är hon så stor så hon inte sover längre.... vad tiden går!

2007-09-05 @ 15:55:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: