*

2007-09-15
09:16:53

Lördag och ensam!
Har varit vaken ett bra tag, Anders har åkt till sonen, dröjer några timmar innan han är framme!

Jag har plockat ur diskmaskinen och satt på en tvätt, ska försöka packa ner lite grejer idag. Är lite sjuker har fått sån där jävla Urutrit (hur nu det stavas?) igen men jag var och plockade ut medicin igår så det ska väl ge sig.

Ja vad ska jag göra mer måntro......kanske kanske åka ner till lägenheten och måla två små bord som vi ska ha som sängbord...svarta ska dom bli, nu är det svagt blå!

Nu har jag gjort min bloggrunda...komer säkert tebax igen...♥

Kommentarer:
#1: Monica

Stakkare ,Inte ska du vel bli sjuk nu vel!
Ha en skön helg
*F*n*
jag ha´tar sniglar , jag ventar till kommandoran kommer hem då får hon ta bort den hehehe då kanske inte akvariumet blir så långvarit heller:)

2007-09-15 @ 10:13:14
#2: Zassi

Halloj! Nämen Urutrit... ..suck..
Själv sitter jag och snorar :) Ha en underbar lördag!
Kram//Z

2007-09-15 @ 10:32:33
#3: Helena

Usch vad jobbigt med urinvägsinfektion,jag har det oxå ganska ofta.=(
Kryp upp i soffan under en filt och njut av din lediga dag.
Kram vännen!

2007-09-15 @ 10:32:57
#4: A n n a

Tack för en fin pratstund, det va ett tag sen..
Gud vilken fin bakgrund & fina färger du har här inne???
Ha det bra idag nu när du är solo..*kram*

2007-09-15 @ 11:47:50
#5: Ninni

Ja visst vart det snyggt!!

2007-09-15 @ 13:21:26
#6: Mumin

Usch då jag jag vet vad det innebär med dem där jäkla urinvägarna...det är inte roligt...men ta det lite lugnt nu när du är själv och njut lite av ensamheten...det kan vara skönt ibland det med. Kram på dig och krya på dig!

2007-09-15 @ 13:40:54
#7: Gunnel

Ajaj...det gör ont.
Vet du dom sa att våran äldsta hade urinvägsinfektion och hon fick medicin för det. Den första tog inte utan dom skrev ut en annan sort. Sen blev hon sämre och orkade liksom inte med sig själv. Jag följde med henne till vårdcentralen...och då hade hon njurbäckeninflamation. Hon var sjukskriven i tre veckor....var rädd om dig!!

2007-09-15 @ 19:46:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: