*

2007-10-21
09:45:14

Grå morgon..
Har precis fått mitt morgonkaffe...tvättat håret har jag gjort också, såg ut som jag stått på huvudet och sovit!

Jaha vad ska man hitta på idag då måntro?? Slappa kanske det är ju söndag, en sak ska jag göra, det är att gå iväg och handla lite god frukost till i morrn.
Då kommer mina kolleger hit för planering, det blir första gången för Marina och Kajsa, Britta har varit här redan.


Nu när jag har rensat så oerhört mycket bland papper så hittade jag en kul grej.....SJUK HUMOR

Det finns två saker i livet att oroa sig över, antingen är du frisk, eller så är du sjuk! Om du är frisk så har du inget att oroa dig över, men om du är sjuk finns det två saker att oroa sig över....antingen blir du frisk eller så dör du!

Om du blir frisk så hardu inget att oroa dig över, men om du dör så har du två saker att oroa dig över....antingen kommer du till himlen eller så kommer du till helvetet!

Om du kommer till himlen har du inget att oroa dig över, om du kommer till helvetet komer du har så fullt upp med att hälsa på och snacka med dina vänner och bekanta så du har inte tid att oroa dig över något!

Ha en skön söndag....

image975



Kommentarer:
#1: malin

hjälp! hur loggar jag in på tappa?
du får nog maila mig inloggningsuppgifter...

2007-10-21 @ 09:47:44
#2: malin

så nu är jag inloggad, hade inte skrivit in hela adressen rätt så jag fatta inte var jag skulle fylla i ngnstans. men nu så, nu är jag med. är britta med oxå??

2007-10-21 @ 09:58:47
#3: A n n a

Ha ha..ja så är det nog *fniss*...
Myskväll igår? Hoppas du får en fin söndag iallafall..jag håller på & tvättar annars rätt lugnt idag..sonen är & springer m crisse...(motions rundan för sonen)går lättare när jycken är med..

2007-10-21 @ 11:02:41
#4: My

*haha* Bra ord!
Ha det gott idag, du får la ta myset senare...;)

2007-10-21 @ 11:03:46
#5: Gunnel

Hhehe...den var inte så dum

2007-10-21 @ 16:30:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: