*

2007-05-18
07:02:48

Fredag morgon!
Ja flera av er är väl lediga idag...men inte jag. Sitter här alldeles ensam men snart kommer det väl lite barn....det är bara tre idag!

Jag var såå trött när klockan ringde i morse, hade gärna vänt mig om och sovit vidare...det var bra nära att jag somnade om!
Men nu är det snart helg igen...nästa helg är det Pingst, men dom har ju snott en dag gillar jag INTE!!

Nää jobba lite, har jag i och för sig gjort lite grann, startat en maskin med tvätt och skickat veckobrev via mejl till alla föräldrar.

Något sur blev jag när jag kom...inte städat...usch och det blev glömt i tisdags också....det blir nog till att dammsuga idag........inte vårt jobb men vad gör man!

Ha en skön dag på er, kram ♥


Kommentarer:
#1: Åsa

Ha en bra dag på jobbet!
Kram!

2007-05-18 @ 07:56:24
#2: Junitjej

Ha det bra på jobbet! Jag mår nu lite bättre. Skönt! Jag har inte hostat någonting í natt. En klar förbättring!!

2007-05-18 @ 09:25:33
#3: Anna

Ha en bra dag på jobbet. Nää en del smiter från sina sysslor..ni får riva i annars har ni en till uppgift på er arbetsbeskrivning-städning!! ;)
Ha en fin helg..ta hand om er...

2007-05-18 @ 09:36:03
#4: Helena

Ha en bra dag på jobbet vännen!
Kramelikram*

2007-05-18 @ 09:49:36
#5: Anonym

Ja vi skulle bar ha ett par barn vi med så jag blev ledig men skulle gärna ha jobbat och spart min ledighet till sommaren men så är det......den ska plockas så fort som möjligt.
Jobba för mig oxå kram pimpim

2007-05-18 @ 10:04:13
#6: Paula

Din stackare som måste jobba...
Boken du läser, som har fått såna otroligt bra recensioner, höjd till skyarna, tyckte jag var sådär! Mycket bättre böcker har jag läst i mina dar, smaken är väl som baken...
Igår var det bara föör trist väder! Regnet smattrade precis hela dygnet!
Gubben o jag satt o spelade "Backpacker" vid datorn i sex timmar (man har det inte roligare än man gör sig!) (jag vann, förståsss!)
Ha det bäst!

2007-05-18 @ 10:53:11
#7: Gunvor

Ha det bra o jobba på, säger en som är ledig jämt!
Snart är det helg igen ju!
Kramar!

2007-05-18 @ 11:23:37
#8: Pialotta

Städa efter andra är aldrig kul..
Många jobbar denna dag oxså.. min man sliter.. det är marknadsdagar i stan så kommunen skaffar en massa till det där i form av dansbanor etc.
Ha de fint.. ((Kram))

2007-05-18 @ 12:27:50
#9: Gisan

Jag jobbade 7-16 :-( Kände inte alls för det idag. Är energilös efter ett rejält blodtrycksfall igår. Kommer inte ens ihåg att jag svimmade... Kramar...

2007-05-18 @ 17:08:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: