*

2007-01-12
15:54:40

uj va mycket frågor!
1 Hur länge har du bloggat? Jag började i Juli 2005

2. hur såg din bild ut av bloggar och bloggare ut? Hade ingen överhuvudtaget, det var mina systerdöttrar som lurade mig till det..ha,ha!

3. Vilken blogg blev du först förälskad i? Ja det var Pyrets

4. hur kännner du inför dina första inlägg om du läser dom i efterhand? Ja nu var det längesen jag gick tillbaka..men jag är fortfarande stolt över dom!

5. Hur många bloggar besöker du? Oj..massor!

6. Nämn en bloggare som verkar väldigt olik dig vars blogg du tycker om? Ja det måste nog vara Soldalen..tror jag!

7. Nämn en bloggare som är lik dig...absolut Anna (ensammamammans)

8. Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Dom tycker nog inte så mycket, A kan väl bli lite sur ibland om jag ägnar bloggen för mycket tid!

9. Tycker folk att du är dig själv i din blogg? Ja det hoppas jag!

10. Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du kan vara i din blogg? JA

11. Nämn något du aldrig bloggar och varför? Politik....nej det känns fel!

12. I vilken utmärkelse bloggar du för att få bekräftelse? Svårt att säga för visst vill man bli sedd, skulle ingen besöka min blogg så skulle jag nog inte skriva i ett sånt här forum!

13. Tror du man kan lära känna en person genom att läsa deras bloggar? Ja absolut!

14. Har du träffat nån i IRL? Nej tyvärr inte än..men jag hoppas på det!

15. Tror du att det kan vara skadligt att blogga? Ja om du inte gör nåt annat, om bloggen styr dig och inte tvärsom!

16. Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till dig eller om dig? Ja det har jag..men det var ett missförstånd..någon hade "lånat" en annans bloggadress och gick runt på bloggar och skrev skit!

17. Har du själv skrivit saker du ångrat? Nej aldrig!

18. Tror du att du fortfarande bloggar om två år? Ja vem vet..jag har ju hållt på i ett och ett halvt!

19. Tror du att bloggning har nån inverkan på vår kultur? Ja absolut...det blir ju vanligare och vanligare!

20. Kan du sammanfatta vad bloggskrivandet betytt för dig? Jag har fått nya vänner...jag mår bra av att skriva av mig!

21. Kan du sammanfatta vad bloggläsandet betytt för dig? Ja det är mysigt att läsa vad andra människor gör, man får tips och ideer. Stöd och hjälp av helt okända personer!
Jag har svårt att tänka mig att jag slutar läsa... mina bloggisar har blivit mina vänner! ♥

Den som vill tar listan och skriver den med...känns som om Nalle hade fler frågor...Hmm har jag missat nån??



Kommentarer:
#1: Anna

Hejsan..ojj här har det skrivits ser jag..;)) Ha en fin helg & vila upp dig!! *kram*..

2007-01-12 @ 16:43:08
#2: Nalle

Det var väl 23 frågor, hm...
Kopierar du dom inte? Det är ju lättast.
Men det göööööööööööööööööööööör inget.
Nu är det snart kväller.
Jodå det blev en plånis, men ingen kamera just nu.
Batteriet är på laddning.
Ha det så bra !

2007-01-12 @ 17:48:55
#3: Ninni

Jo jag skulle kopiera men då blev det struler!!

2007-01-12 @ 17:50:23
#4: Junitjej

Jag hoppas verkligen att du kommer att fortsätta ditt bloggeri!! Visst känns det som att man har fått några bloggvänner?! Jag räknar dig som en! Kram!

2007-01-12 @ 19:52:52
#5: Ninni

Tack gumman va snällt sagt..och du är en bloggvän till mig med!

2007-01-12 @ 22:55:09
#6: Pyret

Vilken kul lista! När jag orkar kanske jag snor den...
Stor KRAM!

2007-01-12 @ 23:28:11
#7: Ninni

Gör så Pyret!

2007-01-13 @ 08:38:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: