*

2007-01-05
09:46:24

Fredag och solen skiner!
Idag är det lite segt på bloggen...igen! Går inte att ladda ner bilder, men, men! Jag får tacka för KUL utmaning jag har ännu inte lyckats svara rätt hos er andra kanske jag lyckas hos någon!

Idag ska jag till Kiropraktorn, dom var sååå gulliga och fixade en tid åt mig trots att det var fullt. Jag skulle ha varit där den 17:e men det var alldeles för långt bort.
Jag har en rejäl låsning i revbena...svårt att ta djupa andetag...jävla rygg!

Men nu är helgen räddad...ikväll kommer sonen och hans kompis för att äta middag och bada badtunna, dom ska få älgstek, potatis och gräddsås! Min son kommer att bli överlycklig, hoppas hans kompis gillar det också!

Ha en skön dag allihop....♥

Kommentarer:
#1: Ninni

Du är välkommen på middag du med..

2007-01-05 @ 09:52:34
#2: Junitjej

Hade jag varit din dotter, så hade jag blivit överlycklig över den goda maten!! Vad mysigt att bada badtunna!
Vad bra att du fick en tidigare tid hos kiropraktorn!!

2007-01-05 @ 09:53:32
#3: Nalle

Du om det händer så att ryggen låser sig så man knappt får luft så kan jag ett trick. Delar med mig om du vill ha tricket, hahahha.
Men nu ska du ju till proffs så då ska man inte göra nåt innan.
Kanske lägger ut mitt svar idag, eller ska jag hålla er på halster? :)))

2007-01-05 @ 10:02:27
#4: Sarah

Jobbigt med ryggont, vet allt för väl... Hoppas det släpper snart!

2007-01-05 @ 10:03:06

Älskar din blogg! Ta till dig, den är verkligen bra! Ha en mysig dag du också, kram // MRB

2007-01-05 @ 10:10:11
#6: Ninni

Nalle...dela med dig...det här händer ofta..suck!

Tack Sarah...men snart får jag hjälp!

Miss Rude Box...jag bugar..TACK!!

2007-01-05 @ 10:13:46
#7: Nalle

OK Ninni, men gör inte detta nu, innan du ska dit.

Du sitter på en stol, köksstol, ingen som man sjunker ned i. Du har armarna korsade framför bröstet med händerna på axlarna, armbågarna kommer då att snudda vid varann nästan - är du med?
Du ska vara avslappnad - som en degklump.

Nu kommer Anders in i bilden. Han ska stå bakom dig. Du har alltså ryggen mot honom.
Han tar tag runt dina armar och bröstkorg. Alltså - runt om "hela paketet".
Du andas in djupt. Precis när du släpper ut all luft så lyfter Anders upp dig mot sig. - Fattar du?
Ditt huvud kommer mot Anders bröst alternativt hals - beror på hur lång han är ju, när han lyfter hela dig.
När han lyfter upp dig så kommer hela ryggraden att knaka och lägga sig i rätt läge - förhoppinngsvis.
Kram Nalle

2007-01-05 @ 10:23:38

vad bra att dom kunde "klämma" in dig!
Det är sååå skönt när man blivit "knäckt" i ryggen!
Snart dags för mig oxå!

Ha en trevlig afton.Älgstek är kanongott!

2007-01-05 @ 10:24:02
#9: Anna

Läste bara potatis & gräddsås..sen dreglade jag ner tangenterna..ha ha ha ...
Jag kommer & kliver på ryggen,har du testat det? Attans va skönt det är..kramelikram på dig..

2007-01-05 @ 10:31:23
#10: Ninni

Tack Nalle..men den kunde jag ju, fast vi har gjort den stående, vi brukar testa den ibland, ibland funkar det ibland inte!

Yes Åsa det är jättegott!

Men Anna inte dregla...ja kom och kliv du!

2007-01-05 @ 10:33:54
#11: Nalle

Ja men jag tror att du måste sitta ned och vara jätteavslappnad.
Nu finns svaren på min sida!

2007-01-05 @ 11:12:27
#12: Nalle

Det är skillnad på sitta och stå upp i den övningen eftersom han ska lyfta dig, blir svårt om du står.

Hoppas de fixar ryggen idag hos kiropraktorn.

2007-01-05 @ 11:15:00
#13: Paula

O jag saknar min kiropraktiker! Men just nu har jag inflammationer lite här o där o han skulle inte kunna göra nåt vettigt!
Jag har en kompis i Finland, hennes man är en hejare på att trampa omkring på ryggen, så när vi väl ses någon gång vart tredje år, så har han fullt upp, haha!
Hoppas du snabbt blir bra nu! Och ha så mysigt ikväll!

2007-01-05 @ 12:10:44
#14: Carolina

Låter gott med älgstek och härligt att bada badtunna.

Hoppas de kan fixa ryggen så att du får en skön helg.

Kram

2007-01-05 @ 12:40:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: