*

2007-02-25
11:00:32

Jaha nu har det snöat..
Ganska mycket har ramlat ner under natten! Jag har sovit och sovit...herregud hur mycket kan man sova egentligen!?

Sov flera timmar under dan igår, sen låg jag i soffan mest hela dan, glodde på Tv åt litegrann, sen tittade jag på en film på fyran den höll på ett  bra tag..efter den slocknade jag igen och sov till halv elva i morse!
Min bihåleinflammation vill inte ge med sig, visserligen gör det inte ont längre men jag är precis lika täppt...suck!

Det jag blir mest sur över är att jag har inte kunnat träna på fjorton dagar...sen är ju frågan om jag kommer iväg den här veckan heller.

Nåja det är väl inget att hänga läpp över jag får ta igen det med besked när jag väl slippper denna jäkla förkylningen!
Jag är ju inte direkt ensam, när man läser runt på bloggarna är det ju sjukt överallt!

Nu ska jag försöka mig på att röja lite här hemma..ja det är väl inte så mycket. Ikväll vid nio ska jag vara på flyplatsen och hämta Anders..jag skrattade igår när A ringde...Alfred (barnbarnet) skulle prata...inte gjorde han det han bara lyssnade.

Anders var så glad för han säger morfar nu..tror jag det!

En tanke sänder jag till min kollega som är ute och stretar i Vasaloppsspåret just nu...undrar hur hon har det??

Kommentarer:

Ja då hade du det skönt igårkväll.
Här snöar det oxså idag och vintern fortlöper..
Inte så dumt med en bra film kanske..
Kram

2007-02-25 @ 12:15:54
#2: Gunvor

Det var väl skönt att få sova ut ordentligt. Då blir du nog fortare frisk! Hoppas på det! Jag satt här o stickade till melodifestivalen i gårkväll. Nu är min halsduk klar o den känns underbart skön. Nu har jag redan börjat på en ny, den är mörklila.
Ta det nu lugnt så du är fit for fight när guben kommer i kväll.
Ha en bra dag. Kram!!

2007-02-25 @ 12:22:03
#3: Annisa

Jag känner oxå ett par som kämpar i spåret idag, hua, stackare!!!

2007-02-25 @ 15:23:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: