*

2007-12-29
12:21:34

Två dar kvar..
Igår hade vi en mysig dag..åkte in till stan för att gå på rean...Anders hittade massor vi behövde inte trängas, vädret var ju piss så jag antar att många valde att åka ut till Bergvik istället där alla affärer är under tak.

Jag köpte en vit skjorta och en tunika på Kapp-Ahl, på Flasch blev det en tunika också samt en brun top med en massa fina stenar runt urringningen.
Snygga stövlar köpte jag hos min systerdotter på Din Sko Anders ett par skor. Rea natrurligtvis, mina gick på 500 hade kostat det dubbla...i skinn var dom, bra köp!

Sen efter shoppingen gick vi till Hotell Drott och tog After Worköl, samt att de har lite smått och gott att äta som ingår...mysigt!

Sedan hen till syster&svåger för att käka middag..det ösregnade när vi gick dit..usch! En god drink fick vi först sen melon och lufttorkad skinka..mums, mums.
Till huvudrätt var det Wallenbergare med kantarellsås och rårörda lingon...helt ljuvligt gott!

Dessert var glass och några goda biskvitryfflar samt en god konjak.

Vi pratade tittade på bilder från Evelinas bröllop..pratade mera, sen vid strax före tolv var det dax för oss att gå till bussen...jag ahde läst fel..haha!
nån buss skulle itne komma förrän om 40 minuter, tur att det finns Taxi!

En tråkig sak hände igår, sonen ringde när vi var hos syrran, någon idiot hade kraschat hela bakrutan på hans bil, den står inlåst i ett garage, men det är gallergrindar..så någon hade roat sig.

Jävla skit..sonen fick ta bilder och skicka över så nu har vi gjort Polisanmälan samt anmält till försäkringsbolaget.
FAN att inte folk kan låta andras saker vara i fred......bara för att förstöra de kunde ju inte komma åt bilen då gör de så här istället...suck!

Nu ska jag äta en sen frukost..vi sov görlänge..kramen ♥


Kommentarer:
#1: A n n a

Ja det är för jävligt..en del kan inte låta andras saker va ifred :(
Är det på fredag ni åker?
adressen är : www.annasinnersta.blogspot.com

Trevlig resa..igen ;)

2007-12-29 @ 12:24:34
#2: lizaloop

Men så onödigt, man blir så förbannad när sånt där händer, ren djävulskap..!

2007-12-29 @ 12:28:26
#3: fie

Fy stackarn :( förstår inte vad de är som är så roligt med att förstöra för andra... // Fie

2007-12-29 @ 12:33:29
#4: fie

Vi ska vara hemma på nyår har bjudit hem stora syster och hennes sambo på middag sj då?

2007-12-29 @ 13:22:31
#5: Nalle

Å va trist att nån idot har roat sig ! Vi var till stugan nyss för att se om idioterna hade varit där igen. Men denna gång var det ok.
Va trevligt ni hade ute på stan. Här är så mycket folk ute på rean, så man blir bara trött.
Ha en go kväll
Kram

2007-12-29 @ 15:36:40
#6: Ullis

Vilken heldag ni hade. :) Mysigt! Å tänk att ni snart ska åka, jag är inte ett dugg avundsjuk. *host* HAHA!!! Men vilka jävla idioter det finns alltså, måste ju vara hemskt kul att ha sönder andras saker. :/ Kramis

2007-12-29 @ 15:36:49
#7: Pialotta

Härligt med semester i utlandet tror jag.. min dotter med familj kommer ikväll på en bit mat och de har ju varit i Thailand nu så man känner sig säkert ännu blekare när man ser deras nunor:-)
Ha de gott kramar

2007-12-29 @ 16:11:13
#8: Gunvor

Ja usch o fy! Vilka idioter det finns ..överallt!
Varje dag läser man i våran lilla tidning om denna förstörelselusta! Stackars honom som blir utan bil nu då!
Kul att du fyndade så mycket på rean! Jag hittar aldrig nåt bra..fast iofs så går jag nästan aldrig på rea heller.Jag får lite panik!
Ha en trevlig lördagkväll! Du kanske packar!
Må väl. Kram!

2007-12-29 @ 16:38:19
#9: kicki

Ja va onödigt att förstöra för någon annan i onödan..vissa kan aldrig låta nåt vara ifred...
Ni verkar ha haft en mysig dag, gubben och du, först rea sen middag, hmmm...ha nu en himla bra resa och ett gott nytt år om vi inte hörs innan ni reser.
Kramen från Molkom, kicki

2007-12-29 @ 17:20:45
#10: Mumin

Fint du har gjort det på bloggen!! Va härligt ni har haft det men va synd om pojken din och hans bil. Ja det är då för jäkligt att man ingenting få ha i fred....packar du? eller e du färdig? Kommer att sakna dig! Kram och ha en bra lördagskväll

2007-12-29 @ 17:26:31
#11: My

Vilken middag! Mumsa...
Och vilka idioter det finns som inte kan låta andras saker va ifred *suck*
Du har nedräkning med du, avundsjuk!!
Kraaaaaaaam

2007-12-29 @ 17:50:15

Så kul att du fyndade. Jag tycker att det är alltid kul med skor/ stövlar och väskor. Jag har jobbat idag och haft full rulle på jobbet. Kram// Carola

2007-12-29 @ 18:23:39

Så kul att du fyndade. Jag tycker att det är alltid kul med skor/ stövlar och väskor. Jag har jobbat idag och haft full rulle på jobbet. Kram// Carola

2007-12-29 @ 18:23:48
#14: Annica

Låter som du haft en bra dag
Kram

2007-12-29 @ 18:28:16
#15: Gunnel

Vi var också ner på stan igår...men hittade inget på rea, typiskt mig :O)

Så onödigt det är när saker bara förstörs. Så mycket tid och pengar det kostar för den som blir drabbad....stryk skulle dom ha (hm törs jag skriva det).

2007-12-29 @ 18:55:07
#16: Junitjej

Det lät som en trevlig dag, förutom det där med sonens bil. Fy för folk, som inte kan låta andras saker vara i fred!!!!

2007-12-29 @ 20:15:54
#17: Marina

Låter som ett tråkigt avslut på dagen :-(
Hoppas att det löser sig snabbt med bilen!!

2007-12-29 @ 20:22:05

Är det texten som du vill byta/ ändra färg, under profilbilden? Gå till den den av mallen som heter h4 ( det står profil...mm) där ändrar du färgen. Alltid bra om du förhandsgranska. Kram

2007-12-29 @ 22:10:45
#19: Ullis

Glömde ju att svara på vart halsbandet är ifrån. Du kan hitta det på kyssjohanna.se Leta på Karma i den lilla rutan på vänster sida så ploppar det upp direkt. Kramis

2007-12-29 @ 22:27:55
#20: Helena

Ja tänk att vissa tycker att det är så roligt att bara förstöra.=(
Ha en mysig söndag vännen!

2007-12-30 @ 06:44:30
#21: neverstop

Folk är inte kloka nu för tiden. trist att inte få ha sina saker ifred!
ha en skön söndag!

2007-12-30 @ 07:46:30
#22: Alex

Härligt med REA-fynd!

Fy vad trist med sonens bil, fattar inte varför folk skall sabba för andra.

Kram!

2007-12-30 @ 08:23:58
#23: fie

Gott vi ska med köpa pizza i dag =) Jo där du postar kommentarerna ligger inlägget och menyn upp på varandra i alla fall här på min dator :S så man ser inte hela inlägget gör du det ?? //fie

2007-12-30 @ 17:38:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: