*

2007-08-22
09:15:49

Onsdag och vackert väder.
Är hemma idag med, men nu börjar jag känna mig som folk igen...så imorrn kan jag jobba med all säkerhet!

Ja hur gick visningen då...tja miljoner frågor hade en ev köpare vi fick svara skriftligt innan visningen.....allt.allt skulle han veta sen visade det sig att dom skulle nog gå på en visning på torsdag och frågade mäklaren om vi hade bråttom??

Men nu har vi två som definitvt är intresserade..hoppas nu att den andra lägger ett bud, annars får den första ta det helt klart!
Vi tänker inte ha is i magen längre...våra magar pallar inte mer, nu vill vi sälja och gå vidare.

Det blir snart två hus till salu och vi vill ha allt klart tills dom kommer ut.

Någon mosaik blev det inte..den vi skulle kunna ha tänkt oss den var slut för tillfället..det får bli den som vi tänkt från början och visst den är dyrare men ack så snygg!

image890

Kommentarer:
#1: Mumin

Jag förstår att det är arbetsamt det här med husförsäljningen...vad folk e jobbiga:( Men nu hoppas jag att allt ska gå i lås för er så ni får koncentrera er på lägenheten. Krya på dig...du ska se när huset är sålt så faller alla pusselbitar på plats igen. Ha en go dag vännen! Kram

2007-08-22 @ 09:34:19
#2: Ninni

Ja det är slitsamt..det tar på mina nerver..jag tänker pessimistiska tankar..tänk om det inte blir sålt vad gör vi då..osv!!

2007-08-22 @ 09:38:49
#3: Marina

Förstår att d tar på era magar.Men det löser sig nog till det bästa snart ska du se!

2007-08-22 @ 09:41:19
#4: Emelie

Hoppas ni får sålt huset till ett bra pris!

2007-08-22 @ 10:20:02
#5: A n n a

Is i magen är nog så svårt..;)

2007-08-22 @ 10:21:05
#6: mallan

Joohoo jag ser faktiskt
ut som en flodhäst, så d så! :) Men d kan jag inte tro att du gör inte! Ja provovan är skitgod! Ha en bra dag och lycka till me säljandet av hus! Kram!

2007-08-22 @ 10:34:47
#7: Eva

Jag tror ni gör helt rätt! :o))
Lycka till!!
Kram Eva

2007-08-22 @ 10:45:32
#8: Gunvor

Allting ordnar sig ska du se! Maggen också! Sköt om dej nu o ha det gott i dag! Kramelikramisar!

2007-08-22 @ 11:49:19
#9: Pialotta

Ja du Ninni.. det blir säkert bra det där när det blir "kalkat o klart":-)
Hoppas du fått bra magkänsla nu och det reder upp sig:-)
((kramar))

2007-08-22 @ 11:56:42
#10: Nalle

Tänk inte så som du skrev oven. För huset BLIR sålt. Bara ni får det ni vill ha, och inte för att få det ur världen går med på något underbud. Men det gör ni nog inte. Egentligen är det bra att de frågar så där mycket, även om det är jobbigt. Men saker å ting kan komma efteråt annars. Varför sa ni inte det å det osv.
Nu ska jag berätta nåt kul. När vi sålde villan i skåne för några år sedan så grät mäklaren då vi sa adjö. Ja, alltså inte storgrät, men blev tårögd. Han hade fäst sig så vid oss. När vi sa tack och nu skiljs våra vägar, så kom tårarna. Men herregud !!
Hahahahaha!!!
När syrran och jag sålde mammas lägenhet här i Stockholm så var det inte likadant. Tråkig mäklare som tusan. Men vi fick det vi begärt och mer därtill, men det var inte hans förtjänst. Vad han gjorde stod skrivet i stjärnorna.
Nä här sitter jag å pratar. Nu skall vi iväg och kolla på ny bil.
Bara titta. Inte köpa. Kramis och tat lungt !!!

2007-08-22 @ 14:03:10
#11: kicki

Ja nu vore det väl skönt om det kunde bli klart snart...så att ni kan få börja med ert nya...hoppas ni får ett bra pris nu för huset...kanske Birger gråter när ni skriver på papperen...du har väl inte bjudit på för mkt gott till kaffet...
kram på dej och hoppas du klarar gå till jobbet imorgon..kicki
ps. tack för de roliga sakerna du skickade på mailen...badkillen var för söt..

2007-08-22 @ 16:58:49

klart att ni säljer det huset, det är ju mysigt och välskött ju. (och jag har allt kollat in budgivningen på hemnet det går uppåt! kram)

2007-08-22 @ 20:27:31
#13: Gunnel

Ni får köpare...men som sagt...visst vill man gå vidare när man väl har bestämt sig. Det där med magarna känner jag bra igen....spänning och oro.

2007-08-22 @ 21:45:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: