*

2007-08-26
11:42:02

Hej...
Hoppas ni fått mina mejl ang lösen??

Varför gör jag nu så här..jo jag har skrivit så privat ett tag ang huset tex jag får kommentarer från såna som läser men inte sätter nåt märke att dom har varit här!

Nu ska jag berätta vad som hände i fredags...vi satt ju och skrev kontrakt i torsdags i över två timmar, jag gick därifrån med en magkänsla att inte allt kändes bra!
På fredag ringer dom till mäklaren och hoppar av??? Ingen anledning gavs, mäklaren var INTE glad han hade aldrig varit med om nåt dylikt!
Nu har tvåan tagit över...nytt kontrakt ska skrivas på måndag, jag kommer INTE att vara med, måste jobba!

Det här är slitsamt, jag är ledsen men jag ska försöka vara positiv..nu ska det gå!!

Idag gick värmepumen sönder...jävla skit precis vad vi behöver just nu!! Vi skulle åka ner till lägenheten och greja, Anders fick åka ensam...jag har ingen lust behövde vara ensam ett tag.
Smälta allt som händer......jag får inte bli deppig.

Det kommer att ordna sig....men slitsamt är det!!



Kommentarer:
#1: Nalle

Funkar inte. Är inte lösenordsskyddat länge. Jag kom in !!!!

2007-08-26 @ 12:06:34
#2: Nalle

Alltså utan lösenordet !!!!!!!!!!!!

2007-08-26 @ 12:07:34
#3: Nalle

Hahaha, jag blev tokig, skrev ett mail till dig också. Men visste inte att det var så. Hahaha, alltid lär man sig nåt nytt. Trodde det var nåt fel.
Man tänker ju på sina bloggvänner:))

2007-08-26 @ 12:21:39
#4: Pyret

Hej vännen!
Ja, jag har fått lösen :)

2007-08-26 @ 12:25:33
#5: Nalle

Tror att tvåan är jätteglad för att de blir dem istället. Du får inte tappa sugen nu. Världen är full av tappade sugar.
Men det är ju typiskt att det alltid skall
hända något som aldrig hänt förr, tänker på värmepumpen.
Just nu !!!
Kram

2007-08-26 @ 12:32:22
#6: Åsa

Jo,det är skyddat......men har man varit inne nyligen och går in igen så hänger lösenordet kvar.
Men inte till de som inte har det.

2007-08-26 @ 12:36:18
#7: Ninni

Det var snällt Nalle..kram

2007-08-26 @ 13:07:11
#8: Mumin

Nu har jag också lösenskyddat så inte alla nyfikna kan gå in och läsa, du har det på mailen. Usch va tråkigt för er men du ska se att det löser sig vännen.....jag förstår att det är slitsamt...tänk om vi hade bott närmare varandra då hade jag skickat upp Pippis eller sonen att laga eran värmepump. Det är ju en kyl och värmepumpsfirma vi har.........Må så gott Kram Mumin

2007-08-26 @ 13:47:57
#9: uLLis

NU kom jag in. :) Ja så där kan jag känna ibland jag med, det är lite läskigt att folk vet vad man gör osv...men så är jag ju ganska så privat oxå...mkt bilder osv. Har funderat på att skaffa lösen jag med, men jag kan inte bestämma mej. Trist att det blev som det blev med dom första köparna...tur att ni har en plan B. :) Det kommer att ordna sej och om några dagar är allt som det ska igen. Puss & Kram!

2007-08-26 @ 14:01:07
#10: Anki

Tack för lösen! Som du ser har jag kommt in. På det här viset kan du ju fortsätta med din blogg. Tråkigt med avhoppet, men nu håller vi tummarna för att det ska bli riktigt bra.
Kramar!

2007-08-26 @ 14:08:24
#11: Anonym

Jag förstår dig verkligen för mig blir det lösen som nästa steg.
Tråkigt med krånglet med huset men vi hade oxå det en gång då vi sålde vårat hus Till slut löste det sig till det bästa men luften går liksom ur en.
Tvåan är säkert jätteglad kram /Ting....

2007-08-26 @ 14:13:58

Jag hoppas det löser sig för er nu att familj nr två skriver på! Detta är otroligt tuff situation att hoppas och så tror man allt har gott i lås och så hoppar dom av. Vi har också varit med om detta! Innan nästa vecka är slut så har ni sålt huset...Ha det gott/Kram Tussegumman

2007-08-26 @ 14:14:32
#13: Ninni

Tack för alla uppmuntrande ord...jag känner mig lite låg, men det ska säkert ordna sig..kram!

2007-08-26 @ 14:37:54
#14: Marina

Nu har jag hittat hit!

2007-08-26 @ 15:21:19
#15: solgudinna

Nu kom jag också in. Det gäller att skriva med stor bokstav först.
Synd att det gick så här, men är det för många, bara nyfikna människor i ens närhet så hade jag också gjort som du. Därför har jag inte lämnat ut den här sidan till mina vänner. Bara min dotter vet om den.
Ha det så gott nu.

2007-08-26 @ 15:47:24
#16: solgudinna

Oj, nu ser det tokigt ut. Jag syftade på min egen blogg ovan. Inte din, som mankan tolka det som ser jag efteråt.
Kram.

2007-08-26 @ 15:50:35
#17: Monica

Det är ju förbaskat trist att man ska behöva lösenordsskydda...men jag förstår dej.
Det löser sig nog med huset och köpare Nr.2 ska du se. Visst är det knepigt att det känns som det bara jävlas med en ibland....
Kram på dej

2007-08-26 @ 19:35:54
#18: Junitjej

Vad knepigt att köparna hoppade av!!! Hoppas nu att blir bra med köparen nr 2. Får ni sålt huset ändå för samma pris? Trist det där med värmepumpen. Nej, du får inte bli deppig. Det kommer ordna sig allting, jag lovar!!!!
Jag funderade också på att lösenordsskydda min blogg ett tag eller t,.o.m. sluta blogga, eftersom jag fick sådana tråkiga kommentarer. Det är himla kul att blogga också, men det finns också en baksida med bloggen. Trist!

2007-08-26 @ 21:45:27
#19: My

Usch jobbigt med köpare som hoppar av! Men skönt att det ordnar sig, idag. Att va positiv gör det mesta lättare, fortsätt så...
Kramar!

2007-08-27 @ 09:19:00
#20: Carola

Oj vilken chock det måste ha varit för dig och veta då " första hands" köparen, tackade nej.

2007-08-27 @ 18:52:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: