*

2006-10-05
07:53:05

Morrn,morrn!
18790-391Lite morgongymnastik..har jag inte ägnat mig åt..men det borde jag kanske ha gjort!
Nå en kopp kaffe har jag fått och ett kissebesök. Lustigt jag satt och tänkte på katten, för det var längesen den var här.
Så helt plötsligt jag hade knappt tänkt klart så kom den glidande på altanen och smet in genom dörren. Sen gick jag och letade efter den, hittade den inte nånstans. Då satt den på pallen brevid akvariet...naturligtvis!
Där var det fortfarande mörkt men han såg väl ändå...jag lyfte ut honom vill ju inte att han ska bli kvarglömd här inne när jag åker till jobbet!

Idag ska vi greja hela dan på jobbet vi har gjort en massa omflyttningar så vi ska plocka grejer til rätta platser.
Barnen är med en del föräldrar på utflykt!


Kommentarer:
#1: Ninni

Nu åker jag till jobbet,jäklars vad det regnar, nu tycker jag synd om föräldrar och barn som ska vara ute hela dan, hur ska det här gå!?

2006-10-05 @ 08:34:54
#2: Anna

Du tänker på andra hela tiden...? Kram på dig dyngsura Ninni!!
Kan du förklara "kissebesök"..he he..i det sammmanhanget så låter det som du vart på toa?? *fniss*..men jag fattar vad du menar..ta´t lugnt idag..jag ska vända upp& ner på kommun här så det lär väl höras till dig...pöss!!!

2006-10-05 @ 08:51:55
#3: Anki

Så fin du är på bilden, när du gör din gymnastik. Var du iväg och tittade på lägenheten?

2006-10-05 @ 09:02:27
#4: Nalle

Ha en trevlig dag Ninni!
Igår regnade det här, jättemycket, som om himlen öppnat sig. Dessutom åskade det. Kanske ovädret nu nått till er.
kram

2006-10-05 @ 09:43:06
#5: Junitjej

Vilken söt bild på ekorren! Sträcka på sig som den gör behöver jag också ibland.

2006-10-05 @ 12:21:21
#6: Pyret

För mig blev det ingen yoga i morse. Jag fick störta upp och rensa avloppsbrunnar... Hade besiktning av Anticimex. Trist!

2006-10-05 @ 14:09:56
#7: Pyret

För mig blev det ingen yoga i morse. Jag fick störta upp och rensa avloppsbrunnar... Hade besiktning av Anticimex. Trist!

2006-10-05 @ 14:09:56

åh. tänk den som kunde sträcka så på sig. Vig du är. Och luden? Har du fått svans? *skrattar* hoppas att dagen varit okej. Tänk om vad katten haft roligt om du inte lyft ut henne/honom. Kankse hade det varit nystädat när du kom hem? Eller inte.

När jag morgonsträckte på mig härmomdagen såg jag tydligen så komisk ut att Ce brast ut i skratt. Men vad göööööööör du mamma? Frågade hon.
hihi. kram!

2006-10-05 @ 14:22:07
#9: gunsan

Ninni... jag ser ju hur du sträcker dig för det luktar kaffe så GOOOTT he... Och ösregn.. kul när man ej behöver se upp för det! Men vattenpölarna är gör sköj eller hur... :)
Här är svalare nu men svag sol och blåst...Inga nya bilder än, men MIN STORA KÄRLEK o MAKE har lagt in lite skoj...
Man ska ju sträcka på sig som kissarna gör... Förresten vad härligt att du får kissebesök så där...
EN-STOR-HÄRLIG-STRÄCK-KRAM :)

2006-10-05 @ 15:36:35

Haha xD

2006-10-05 @ 16:06:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: