*

2006-10-24
09:52:24

Go morron.
Fast för en del är det säkert förmiddag redan...men idag var jag inte uppe i gryningen! Jag har faktiskt sovit hela natten, vaknade inte förrän vid sex, ett toabesök och sen sova ännu mera!

Jag har en bra säng som man kan hissa upp både vid fötterna och huvudet, fötterna har jag haft upphissade i natt det avlastade skönt.

Men ack va stel jag är, har gjort mina stretchövningar, äter frukost nu och sen ska jag ta en promenad.

Cleopethra frågade vad falsk ischias var...jo det är naturligtvis bättre än den vanliga. Men nerven är retad eftersom jag har en inflammation därför gör det ont precis som när man har vanlig ischias.
Det är faktiskt mest i benet jag har ont i dag....om jag nu låter bli att ta på ryggen...ha,ha snacka om invärtes blåmärke!!

Nej va trött jag blir nu ska jag inte prata mer om min onda rygg...ska återkomma med nåt roligare!

Kommentarer:
#1: Nalle

Å fy, det där var inte roligt. Håller tummarna för att det inte blir långvarigt.
Styrkekramar

2006-10-24 @ 10:02:07
#2: Anna

Jag följer med på promenaden!! Kom hem nu..vart & åkt runt lite, blir så stressad av att vara hemma..jag kanske tar bilen till Hamma....he he..nää det hinner jag inte men man vet aldrig nån dag!! Brukar ju vara bättre att röra lite kagom på sig när man har ont i rygga...krya på dig nu!! Sen blir det väl en varm filt & soffan va??

2006-10-24 @ 10:29:40
#3: Anna

Jag har oxå tråkit...hua,bläk..alla skit ord som finns just nu...he he..har försökt slappa på soffan men det slutar med att jag zappar runt mellan kanalerna så Tv:n ryker...*osar*...

2006-10-24 @ 12:16:51
#4: Annisa

Promenad är väl bra vid ryggskott, så ge dig ut. Men ta på regnkläder! :)
Ha en bra dag, trots allt...kram!

2006-10-24 @ 12:23:38
#5: Ninni

Det var skönt med en promenad...och det regnade inte!
Men jag blir ju såå uttråkad av att inte kunna göra knappt nåt.
Har legat på is ett tag, iallafall en iskall dyna. Det dämpar inflammationen. Inte så skönt med vad gör man inte!

2006-10-24 @ 12:59:03
#6: Gunvor

Usch, o Fy för ryggont!!Men tur ändå att du kan vara uppe..Hoppas det går över snart!!

2006-10-24 @ 13:01:00
#7: Anna

Nu har jag ringt& gissa????? Hon va inte tillbaka förrän den 25:e...ha ha ha ha ha ...*asg*..va säger man?? Jädrans idioter!!! *muttrar*..

2006-10-24 @ 13:02:57
#8: Ninni

Nej Anna du skämtar...morr, morr och åter morr!

Gunvor..det gör det nog!

2006-10-24 @ 13:08:00
#9: Joanna

Ligger du på sjukan eller?

Själv är jag sjukskriven, pendlar mellan sjukan och hemmet. Du anar inte hur seriöst jävla tråkigt de är att ligga hemma, eller joo.. det kanske du gör :)

2006-10-24 @ 22:29:54

Very useful information. Thank you!

2009-03-30 @ 08:44:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: