*

2006-11-20
21:18:50

Nu blir jag sur!
Här har jag gått och väntat en hel vecka på att det ska vara Cityakuten,...ja då är det ytterligare ett avsnitt från Afrika...suck. Det är ju inte samma sak....det ska vara från sjukhuset!

Och tack för alla hejarop...nu kan jag ju bara inte misslyckas, alla som hejar på mig och så oj vad jag skulle skämmas om jag började igen...ha,ha!!

Konstigt jag har inte varit röksugen alls idag...visserligen har jag plåster, men ändå! Det kanske blir värre om några dar...jag har ju slutat förr...ohh många gånger.'
Men jag tror inte jag har gått in för det helhjärtat....det har gått bra ett tag sen har jag ramlat dit igen. Men nu vill jag verkligen inte det!!

Kommentarer:
#1: Annika

Blev också irriterad på Cityakuten. Bara från Afrika till på köpet. :(

Hoppas abstinensen håller sig undan!

Kram

2006-11-20 @ 22:03:43
#2: Ninni

Ja jävla skit..jag som har längtat idag...ingen abstinens än...nu drar jag av plåstret och går och lägger mig!!

2006-11-20 @ 22:07:53
#3: Paula

Vill inte höra ett ljud om Cityakuten....har inte trean...grrrr!!
Duktig tjej som slutat röka! Eller pausat,....nädå du verkar ha bestämt dig, någon måste snart bestämma åt mig också...tror jag. Men det är ju en så kär gammal vän!
Natti

2006-11-20 @ 22:18:52
#4: ULLiS

*pssst* I nästa avsnitt kommer Pratt tillbaka till Chicago :)
Jag tycker att du gör det bra som försöker att sluta, vanor är fan inte att leka med. Själv är jag ju sockerknarkare. Feströkte förut oxå förresten, men det var nog nästan ett år sen nu. Tar en extra stark grogg istället numera. ;)
Varje gång som du blir sugen på en cigg kan du tänka på oss bloggers som står och hejjar! Vi har såna här matchande kläder och bygger mänskliga pyramider samtidigt som vi skriker ut göörgoa hejjarramsor! Det du! :) *haha*

God natt! Kram

2006-11-20 @ 22:26:56
#5: Gunvor

Jag tror det kommer att lyckas nu när alla bloggare håller koll på dej..Hi.Hi
Suss gott!Kram.

2006-11-20 @ 22:29:00
#6: caroline

cityakuten är mycket bättre då det är från sjukhuset för det är ju det det ska handla om tycker jag . Jag har dock inte hunnit se kvällens avsnitt än men ska väl göra det snart

2006-11-20 @ 23:04:17
#7: Darkangel

Jag blev så besviken att jag somnade. :(

2006-11-20 @ 23:53:37
#8: Pia lotta

City Akuten har jag bara sett ett par gånger, kan ju inte se alla serier, då blir man ju lite insnöad så att säja. Ikväll var det Anna Phil en härlig tjeja tillpolis och det följer jag.
Slutat röka eller försök.. ja du jag resonerar med mej själv om det oxså i dagarna.. men inte så lätt med den däringa bästa vännen.. han följer ju efter vart man går :-)
Blir säkert bra med det där och håller tummen o tån.
Stor kram till dej

2006-11-21 @ 00:12:20
#9: Anna

Går det så går det..då har du ju försökt iallafall? Är ju skitsvårt att sluta med nånting man "fastnat" i vare det sig det är rökning,alkohol eller sötsaker...Godmorgon förresten..har knappt sovit inatt,så jag är uppe med tuppen-suck!! ha en bra dag idag..kraaam...

2006-11-21 @ 06:07:52
#10: Maria

Kämpa på! Jag slutade röka när jag fick reda på att jag var gravid, hade inget sug gefter en cigarett efter det. Jag tror enklaste sättet att sluta är om man har en riktigt bra anledning eller om man ger sej själv en riktigt bra belöning efter ett antal månader!

2006-11-21 @ 06:13:47
#11: Ninni

Paula..ja det är ju det!

Ullis..jag ser er framför mig..fniss!

Caroline..titta inte.

Darkangel..ja,jag struntade i det helt!

Pialotta du kan väl sluta du med så hejar vi på varann.

Maria..ja en belöning det vore nåt!

2006-11-21 @ 08:11:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: