*

2006-11-15
21:16:42

Jag lever!
Men jag har inte haft lust på bloggen idag..har lite bloggtorka tror jag! Nu har jag tittat på Bonde söker fru...ganska fånigt program men jag hade nåt att glo på iallafall!

Digitalboxen som Anders installerade i söndags funkade på söndagen och måndan sen la den av?? Jag vet inte om jag gör nåt fel...men den vill inte...lite frustrerande för då hade jag haft lite mer att välja på!

I morgon är det torsdag igen och gubben kommer hem...inte helt fel!! Ha en fortsatt skön kväll på er...natti, natti kanske för en del.

Sov gott i såfall!!

Kommentarer:
#1: Anna

Jo nog kan man ibland få lite torka. Men, men behöver ju inte skriva varje dag faktiskt...(fast man ju gärna vill) God natt. :-0 anna

2006-11-15 @ 21:24:35
#2: Ninni

Det är klart man inte behöver..men jag jag gör ju det ändå!

2006-11-15 @ 21:25:44
#3: Gunnel

Jag har också sett bondeprogrammet. Där är det åtminstone inga gap och skrik som jag blir så trött på.

2006-11-15 @ 21:44:29
#4: Anna

Go´natt! Hoppas din kväll vart bra..när du fått vila dig lite från bloggandet-man behöver det ibland,även om man vill skriva varje dag? *kram*..

2006-11-15 @ 21:50:03
#5: Ninni

Kvällen har varit bra..nu ska jag ta min bok och krypa ner och sova..kram

2006-11-15 @ 22:00:38
#6: Nilla

Ja man får lite bloggtorka ibland. Men man behöver ju inte skriva varje dag. Jag tar en paus nu. Syrran kommer i morgon och sen är det ju kalas och dop i helgen. Natti natti

2006-11-15 @ 22:25:57

Jag såg på spöken på 4+ och lite Lost sedan. Men hamnade i bloggar igen.

Sov gott!

2006-11-15 @ 22:32:40
#8: Pia lotta

Vad alla skriver om bloggtorka eller ta en paus. Jag skriver när jag har lust.. inget tvång att skriva var dag inte. Har man något att berätta eller något att fråga andra till råds om.. annars.. nej för min del skriver jag då det passar mej. Fast får erkänna det blir mest var dag, men bara en gång, mann har välan annat för sej oxså.
Bonde söker fru.. ett smått underhållande program och visst blir i alla fall jag lite undrande hur det ska gå. Per Martin har det inte lätt.. kanske väljer han ingen vad vet vi tv-tittare kanske dyker den där andra med håret upp igen.. kanske är det för spänningens skull hon separerade och drog sin väg. Allt kan hända. Lost följer jag har alltid gjort, fast det spårar ut emellanåt.
Ha de kul me gubben i morgon då. Jag ska vara gräsänka ett par dagar nu.. inget jag är van vid precis.
Natti sussa gott.
Tjingelong

2006-11-15 @ 23:17:56
#9: Nalle

Hej!
För min del har det varit bra med lite vila från bloggeriet. Klart Pia Lotta har rätt här ovanför, man behöver ju inte skriva varje dag, men när man bloggar så blir det så - iaf för mig. Kan inte låta bli att svara och snacka med er:) Men nu ska jag nog snart sätta igång igen.
Både för att jag vill och för att det är kul
Sedan är det ju så att på sommaren händer kanske lite mer saker man kan dela med sig av. Denna årstiden är ju mest en framåtillbakafrånjobbetåsedansittainneåmysaperiod.
Bonde söker fru är rätt kul. Kul att se hur det går.
Ha det så bra!!
Krrrram

2006-11-15 @ 23:37:20
#10: Junitjej

Jag känner också att jag får bloggtorka ibland. Då blir det att man bara fogar in en bild, så helt och hållet lägger man inte av. Vet inte varför. Det är svårt att veta vad man ska skriva, om det inte har hänt något särskilt.
Kram på dig!

2006-11-16 @ 06:32:22
#11: Anna

Morron!! Ha en bra dag på jobbet..kraaam!

2006-11-16 @ 06:39:44
#12: Zassi

Bloggtorka, joo det kan man väl ha ibland.. och inte behöver man känna att man MÅSTE heller. Men ack så roligt att svara på alla kommentarer och surfa runt. Lätt att lägga in en bild - så gör gärna jag :-)

2006-11-16 @ 08:24:55
#13: Miafia

Har varit lite segt här också... men nu har jag hittat ett litet sug igen. Hemma med kottarna idag, börjar bli lite seg själv, har ont i halsen å kroppen... lagom till helgen, suck!
Ha det gott och kram

2006-11-16 @ 09:03:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: