*

2006-05-10
19:43:23

Skitblogg!
Ursäkta uttrycket...men jag kommer ju ingenstans! Jag kan inte kommentera...ibland säger bloggen att ni inte finns registerade längre??

Ska det behöva vara så här när man faktiskt betalar för en tjänst...skit är det tycker jag.Hjälp jag kan inte logga in överhuvudtaget, nu fortsätter jag på ett gammalt inlägg som låg kvar.

Missing  nånting står det???

Nu vill jag att alla ska hålla tummar och tår för mig...vi har nämligen fått magsjuka...igen, på jobbet! jag blir galen rent ut sagt...och med min goda tur när det gäller det så har jag väl det snart...suck!

Kommentarer:
#1: Ninni

Missing string stod det..ja jag har i och för sig inga stringtrosor på mig...kan det vara det som är problemet??

2006-05-10 @ 21:21:00
#2: ULLiS

Min blogg är seg ibland. Skitirriterande. Men jag har aldrig fått samma som du. Skriv till dem och klaga. Man ska ju inte behöva betela fullt om dom inte håller vad dom lovar. Haha, så om jag nån gång åker till värmland och ser nån stå och sola på stranden så är det du. :) HIhi.. Jo, idag känner jag mig ful. Som en häxa, ser så trött och sliten ut. Hua. Ska sova gött inatt så jag slipper detta utseede imon. När kan du vara ute som vanligt då? Tänkte på det här med pollengrejset...måste ju va skitjobbigt. För nån dag sen när jag solade här på bakgården hörde jag hur det knäppte i trädet ovanför mig. Det sköt små skott på mig. Skumt, det har jag aldrig varit med om. Haha.. Du får äta några vitpepparkorn! Det funkar alltid för mig, har sluppit magsjuka varje gång.

Ha en bra dag imon! Själv ska jag plugga till ögonen blöder. :) Äckligt det lät..

Kram

2006-05-10 @ 21:27:08
#3: ULLiS

*asg* Det kanske stod i just ditt kontrakt. Du måste ha string för att kunna kommentera...verkar ju vettigt...not. Hahahahaha

2006-05-10 @ 21:29:50

Det är nog så att den allseende Herr Blogg ser att du inga string har och därför säger att det fattas string!

Snart tittar han ut genom datorskärmen när du loggar in... och blinkar till dig!

2006-05-10 @ 21:54:12
#5: Pyret

I mitt mail med din kommentar så står det -missing string- också... han ser dig tydligen överallt! Iväg och köp trosor *s*!

2006-05-10 @ 22:17:33
#6: malin

förebannade skitblogg, den funkar ju inte!!

jag är beredd att komma tidigare imorrn om så behövs... hoppas inte jag ska behöva det, men så du vet..
gonatt

2006-05-10 @ 22:19:19
#7: Nalle

Betala? Va? Min e gratis........
Nalle

2006-05-10 @ 22:41:14
#8: Karin

Min är oockså gratis, men vi har reklam på våran Nalle ,men om jag inte förstått fel så finns det bloggar som kostar 59 i månaden och också en till som kostar mer....
samma MIssing string hade jag också i kväll.men nu är det borta....
Hoppas du sliper magsjukan ...

2006-05-10 @ 23:06:06
#9: Nalle

Recept mot magsjuka. Tag ett antal ( 5 st eller så)hela vitpepparkorn och svälj dom.
Man får inte ha anlag för magkatarr.!!!
Baskiluskerna hatar peppar, man kan klara sig från att bli magsjuk på så sätt.
Nalle

2006-05-10 @ 23:22:56
#10: ULLiS

Haha, jag det blir ju billigt och bra. Ingen hyra av solsäng...mer GT! :) Haha.. Fast jag tror knappt att du har några volanger. Du inbillar dig bara. Dra inte på dig nån magsjuka nu innan du åker, hua va jobbigt. Försök att inte pussa på barnen alltför mycket.. :)

Nu ska jag plugga. Ha en bra dag! Kramis

2006-05-11 @ 07:38:44
#11: Miafia

Jag är också trött på denna seg blogg. Och jag har ju åter fått reklam på min... har inte kollat ännu om det inte dragit pengar från mitt konto... om det har det så kommer de få sig en omgång, ni vet ju att jagär på värsta stridshumöret just nu :)

2006-05-11 @ 09:34:42
#12: Miafia

Men du ska ha en bra dag!
Kram

2006-05-11 @ 09:35:33
#13: Toker

Ja, bloggen kan helt klart vara seg ibland.
Hoppas du inte blir smittad

2006-05-11 @ 10:09:46
#14: Nalle

Apropå bloggen. Jag la in en bild och vips så var jag själv väck! Nu finns jag inte...........förbryllande
Nalle

2006-05-11 @ 10:26:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: