*

2006-05-31
21:58:58

Sista kvällen!
18790-119
Vi bodde på ett litet hotell...killen till vänster heter Sheechan och tog väl hand om oss hela tiden, blommorna hade vi köpt!
Det var svårt att åka hem...vi hade det ju så bra! Mn som sagt borta bra men hemma bäst! Sheechan tyckte att jag kunde stanna och jobba hos dom...han kunde tänka sig att gifta sig med mig också...ha, ha!
Han var kul att slänga käft med...förra veckan hade vi hotellet för oss själva i tre dar, tänk er en hel pool för sig själv!
Det var lågsäsong ännu så det var himla lugnt, som mest var vi sex gäster tror jag.

Kommentarer:
#1: Miafia

Hmmm det var väl Anders som satte stopp för Sheechans planer, män är ju lite svartsjuka :)

Jag skulle gärna ha ett litet hotell i Frankrike där jag å min familj kunde mysa med våra gäster.

2006-06-01 @ 07:44:41
#2: ULLiS

Förstår väl jag det att han ville ha dig kvar...pinglan Ninni liiixom. :) Hihii

2006-06-01 @ 08:09:30

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2009-04-24 @ 08:52:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: