*

2006-05-15
08:03:48

Måndag
Nu börjar det dra ihop sig, jag brukar inte direkt ha nån resfeber...sa det senast igår! Men den här gången känns det faktiskt, undrar om det beror på allt som hände förra året?

Nej, den här gången ska vi ha det bra och bara njuta...positiva tankar!!! Men det var en del som jag skulle ha hunnit med innan vi åker.....borde ha tagit bort två kilo som jag hade bestämt mig för att göra.....men skit samma, innan jag är hemma så har jag fyra att ta bort..ha, ha!!

Nu ska jag snart åka till jobbet, det är mycket at göra där nu så här på vårkanten, bla träna sånger till skolavslutningen.
I morgon ska vi fira Förskolans dag.....hoppas att det är fint väder!

Tänk jag har allt klart till studenten, skylten är hämtad. När jag rullade upp bilden hos fotografen fick jag en försmak om vad komma skall!
Tårarna trängde upp direkt när jag såg bilden, en liten kille som sticker upp huvudet ur en papperskasse. Så söt, knappt ett år!

Bil är fixad.....trodde aldrig att det skulle gå, men det gjorde det...jippi! Fint väder den dan också tack, stor cabriolet.....det ska förhoppningsvis kunna att gå att köra utan tak.

Present är också fixad....nu är det bara menyn som ska planeras!

Ha nu en bra dag allihop.

Kommentarer:
#1: Eve

vilket datum är det studentenden? du får nog publicera bilden sen så vi får se. kramar!

2006-05-15 @ 08:40:30
#2: Nalle

Ja självklart vill vi se bilden! Ha en trevlig dag!
Nalle

2006-05-15 @ 09:13:27
#3: MALiN

Men ojj bara 10 år! d kan inte varit roligt, då har dom ju inge spring i benen just. Ha d bra och hoppas inte resfebern blir värre :)

2006-05-15 @ 12:30:41
#4: Annaa M

brr, får redan lite ont i magen av det där med student, cabriolet och meny...fast det är två år kvar. Ensamförälder, relativt nyinflyttade, ingen släkt och få familjevänner av den typ som man bjuder till studentmottagningar. finns inget pinsammare än sådana tillställningar med för få deltagare. Bara att hoppas på kollektivt firande i klassen och att det privata kan inskränkas till ett bättre restaurantbesök!

Resfeber kommer jag inte att drabbas av, därmot panik en timma innan jag måste åka hemifrån på onsdag över att jag inte har nån väska som passar. Men jag är bara borta i fem dygn.

2006-05-15 @ 13:12:32
#5: Ninni

Ska se om jag kan fota av den....den är ju inte på digital!

2006-05-15 @ 16:41:24
#6: ULLiS

Gött att ha allt ordnat. Då kan ni sola och bada med ro i kroppen när ni är i Turkiet. Ni skulle väl dit förresten?!

Ha en bra kväll! Kram

2006-05-15 @ 17:16:04
#7: Nalle

Hej! Vill du kolla min nya frisyr? Gå till min blogg.
Nalle

2006-05-15 @ 18:35:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: