*

2006-05-02
08:10:50

Det är Maj!
Men jag vet inte det ja....det ösregnar och har gjort så sen i söndags natt! Men kommer det sol på det här så lär det väl smälla till i naturen!

Har sovit jättegott i natt, det var slitigt att festa på Valborg...börjar bli för gammal för att vara uppe sent på nätterna.

Den här veckan tror jag blir ganska lugn, slutar tidigt i morgon ska ävan på besök till tandläkaren för förnying av kontraktet.
Sen är det planering på torsdag....och på fredan har jag tidig dag igen....så härligt!

Hoppas , hoppas att det är skapligt väder till helgen så man kan greja lite ute...det vore mysigt!

Nu ska jag se till att få upp sonen ur sängen, lovade att skjutsa honom idag....för vädrets skull, tror inte han äger några galonbyxor *fniss*

Kommentarer:

god morgon. undrade just vem som lade en massa "onamnade" meddelanden på min blogg.
haha
Jag önskar ibland att jag hade ett par galonisar. hade underlättat.

ha en bra dag
kram

2006-05-02 @ 08:19:51

och snygg bild

2006-05-02 @ 08:20:18
#3: ULLiS

Haha, han skulle nog bli ganska paff om du köpte ett par galonisar åt honom. :) Tänk dig hans min..
Ha en bra dag! Kramis

2006-05-02 @ 08:45:58
#4: Bibi

Men du! Man måste se till att barnen är klädda efter väder, nu kommer han att bli sjöblöt på rasten och de har väl inga torkskåp på John Bauer.
Hoppas åtminstone att han har gummistövlar, pölarna drar ju som magneter. Min son han har badbyxor idag, fast det var kanske för att de skulle dykträna på badhuset.
Ha en bra och regnig dag

2006-05-02 @ 09:26:03
#5: Pyret

Detsamma!

2006-05-02 @ 10:44:28
#6: Nalle

Jag minns en flicka (kanske tre-fyra år) som sa segglommer om galonbyxorna:D
Här är det kallt så man tror man spelar med i en teater om Sagan om isfolket.
Ha en trevlig dag!
Kram Nalle

2006-05-02 @ 11:44:24
#7: Nalle

Jag minns en flicka (kanske tre-fyra år) som sa segglommer om galonbyxorna:D
Här är det kallt så man tror man spelar med i en teater om Sagan om isfolket.
Ha en trevlig dag!
Kram Nalle

2006-05-02 @ 11:56:55
#8: Nalle

Oj det var inte meningen att det skulle bli två inlägg. Kanske Isfolket som inte gillade att bli jämförda:)
Nalle

2006-05-02 @ 11:58:45
#9: Madonna

Hej jag har just tittat in. Vilken tur att man äntligen slipper galonisar. Mina barnbarn skall slippa det hos mig. För övrigt har vi ett så underbart väder här uppe i Boden att man knappt kan tro det. Våren har formligen exploderat på några dar och all snö har försvunnit ( utom riktigt stora snöhögar) Folk ler åt varann på gatan och klär av sig. Tänk vad lite sol och värme kan åstadkomma ; MAdonna

2006-05-02 @ 15:26:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: