*

2006-03-26
20:36:27

Var tog dagen vägen??
Den känns verkligen den här dan att man har förlorat en timme, vips så var det kvällen. Anders kom hem sjuk, stackarn, febrig och hostig!
Jag tycker att han ska stanna hemma i morgon, ja vi får väl se hur han gör...stönig är han.

Jag går och längtar efter sängen, jag klarar inte av sena nätter längre,för gammal helt enkelt!

Jag ska ta och glo på TV en stund till sen ska jag definitivt krypa ner i min goa säng, Sov ju hos Birgitta inatt...hon rörde en hel del på sig.
I morse vaknade jag av jag hade ett ben liggandes över mig! Dagen har varit lugn...jag har mest legat och läst, läser en väldigt bra bok Celias döttrar heter den, tjock som skrutt jag får lite kramp i armarna av att ligga och hålla i den.

Nu hostar Anders rejält, det får bli soffan för hans del i natt, vi måste ju få sova båda två! Jag tar och häller i honom lite Cokkilana så sover han nog gott!

Kommentarer:

Cokkilana är bra. Vi har fått Mollipect för hostan. När jag var liten hade jag en favorithostmedicin som hette Tussidyl. Den smakade hallon. Var hur god som helst.Sen tog de bort den för den innehöll för mycket..knarkämnen typ.. synd för den var bra. (tro jag det. haha)
Hoppas ni fått sova. Kan behövas efter en helhelg.

2006-03-27 @ 06:34:40
#2: Ninni

Har sovit som en stock, har inte vaknat en enda gång under natten!

2006-03-27 @ 07:00:11
#3: Pyret

Skönt att du fick sova lite!

2006-03-27 @ 07:27:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: