*

2006-03-30
22:02:42

Väntar på Anders
Som kommer hem snart, nu har jag tittat på säsongsavslutningen av Medium, det var ett avsnitt igår också, ett läskigt ett!
Jag är glad att inte jag har såna förmågor, verkar vara ansträngande, knappt en enda natt som är ostörd.

Fast jag gillar ju det ockulta (stavas det så?) jag tycker att det är spännande, ser gärna på program om spöken och andar osv.
 Ja det här skulle jag kunna skriva mycket om, men det ska jag inte göra nu!

Kanske i morgon vem vet, jag måste ju vara hemma i morgon, vi har ju en 48 timmars regel, när det gäller megsjuka!

Kommentarer:
#1: Lena

Hej Hej
Jo, jag ska vara rädd om mig och jag har också reagerat på likheterna med Tessans sjukdom.

Ja, Medium är bra men jag flummade iväg och missade slutet idag. Retligt, kan du lämna ett litet referat om vad som hände efter det att hon insett att Tyler var grabben som mördade alla barnen i skolan.

Kram på dig och vila imorgon!

2006-03-30 @ 22:44:22
#2: Alexandra

Jag har ett stort, ganska nyväckt intresse för det paranormala, jag tycker att det är oerhört spännande.

2006-03-31 @ 07:03:57

Jag gillar också medium. Läskigt men bra.

Får jag fråga dig som nog är klok. Hur gammal tycker du man ska vara för att vara uppe och se på medium en torsdagskväll??

2006-03-31 @ 07:36:16
#4: Miafia

Gillar också såna saker. Tyvärr missade jag Medium igår, synd!

2006-03-31 @ 11:16:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: