*

2006-03-14
14:52:57

Snöhög bort
Äntligen håller dom på att forsla bort den jääättestora snöhög som legat på vår vändzon. Knappt man har tagit sig varken ut eller in med bilen.

Jag har fått mitt kaffe, smakade bra. Tvättar faktiskt lite, borde kanske ligga ner hela tiden, men jag fixar inte det. Trodde jag var feberfri, det kändes så...men det var jag inte.
Var tvungen att kolla om jag kunde jobba imorgon eller inte....det blir inte!

Nu sk ajg nog ha lite mer kaffe och ett stort glas vatten, har druckit lite för lite idag!

Kommentarer:
#1: Miafia

Tack för receptet, höll barnen sysselsatta mer än 20 minuter. Perfekt att ha i en liten burk med plastlock... skojade bara!
Kram

2006-03-14 @ 18:51:11
#2: Malin

hur går det med dig vännen? blir du nåt bättre stackare.. jag och Kajsa tar mötet imorrnkväll, har du några tips och ideer som du sitter hemma och ruvar på till mig? har ju inte varit på nåt sånt förut, kajsa skulle förbereda lite sa hon. det är nog bäst det... jobbade med helene i ef.m det gick bra men det var lite körigt med 13 ungar till mellis.

krya på dig nu så du är frisk på fredag!!
kramizar

2006-03-14 @ 20:17:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: