*

2006-03-21
21:37:01

Snart sängen
Ska bli en tidig kväll idag har jag bestämt mig för. I morgon bitti ska jag skjutsa sonen till tandläkaren, sen jobba. Slutar tidigt i morgon..det ska jag njuta av. Vem vet det kanske blir en promenad också.

Idag åkte Anders nu ser jag honom inte förän på söndag kväll...tråkigt! Men jag och en kompis ska ha lite mys på lördag, det ser jag fram emot.
Anders ska ända upp till Jokkmokk med jobbet, dom ska fiska, åka scooter och jobba. Dom får säkert jättetrevligt.
Men jag kommer att längta....massor!!

Nu ska ajg se färdigt Desperate Housewifes..händer mycket i det programmet.

Kommentarer:
#1: Pyret

Men visst är det lite härligt att få längta ibland också :)

2006-03-21 @ 23:10:19
#2: Eve

Mår du bättre nu? jag tror att nån sjuka försöker överfalla mig, känner mig seg & sliten. men annars bra. Kram!

2006-03-22 @ 15:08:30
#3: Miafia

Å jag é lite glad för jag å familjen ska få mysa med Pyret å hennes familj på lördag.
Ska se om jag kan ge henne ett handtag med målningen av möblerna. Lite sushi å vin blir det nog!
Sussa nu gott! Kram

2006-03-22 @ 19:58:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: