*

2006-03-14
13:09:59

Snart eftermiddag
Jag har inte tagir mig till affären än, jag får väl dricka kaffe utan mjölk då..nä förresten det kan kvitta! Undrar om grannen har nån, jag kan ringa och fråga, jag har ju nyckel till henne, Vovvarna blir säkert glada om jag kommer och hälsar på!

Jag går här och grejar lite smått, måste ju känna hur jag mår, kan ju inte ligga hela tiden, jag får ju liggsår, ja kanske inte men ont i ryggen iallafall!

Har börjat kolla vad jag ska ha med mig till  storstan, inte så mycket, jag gräver väl i Thereses garderob, vi brukar göra så..mycket praktiskt.
Men lite grann måste väl packas, trosor, strumpor och nåt att ha på sig på lördan. Jag har ju ingen aning om man ska klä upp sig eller inte!

Äsch det löser sig!

Kommentarer:
#1: eve

skall käraste moster till storstan. se till att bli frisk & så hoppas jag att ni får det superkul! & hälsa alla från mig! Kram
fick just reda på att jag står på kö till ryggteamet på ortopeden & att väntetiden är 10månader eller längre! blir man depp eller blir man depp?

2006-03-14 @ 13:14:25
#2: Alexandra

Jag älskar att packa inför resor! Det är nästan halva nöjet...;)

2006-03-14 @ 14:03:58
#3: Miafia

Håller med Alex, packa är kul, sen har jag ju alla mina listor som måste bockas av...

2006-03-14 @ 18:48:22

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2009-04-06 @ 11:22:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: