*

2006-03-10
14:09:17

På jobbet!
Nu smygbloggar jag lite på jobbet! Här råder ett lugn så jag tror att det kommer att bli en lång eftermiddag. Vi har lite barn kvar men det är barn ända till fem.

Vi har haft prins&prinsessdag idag...det har kryllat av vackra barn! Vi har lekt Törnrosa...och vi hade naturligtvis fint dukat bord, vit duk, tända ljus, servetter och höga glas. Barnen älskar det här...och så extra fin mat förstås.
Klyftpotatis, kött, smarrig sås, goda grönsaker och cider. Till efterrätt severades marängsviss.

Nu ska jag gå ner och göra lite nytta, typ plocka ur diskmaskinen...det tråkigaste som finns. Mellanmål ska fixas strax och sen ska vi gå ut.

Kommentarer:
#1: Miafia

Jag smygbloggar också lite, måste ju se vad ni har för er...

2006-03-10 @ 15:29:02
#2: Therese

Vilken mysig dag ni haft.
Jag har stääädat och är nu helt slut. Ska lägga mig bredvid Theodor nu och vila en stund.

Skön fredagkväll på dig!

Kramar o pussar

2006-03-10 @ 15:38:43
#3: Pyret

Smygbloggar! Oj, oj, oj... men det är ju beroendeframkallande så...

2006-03-10 @ 17:31:04
#4: Miafia

Snart får man väl lägga in sig på en klinik och bli bloggavgiftad...

2006-03-11 @ 12:46:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: