*

2006-03-02
20:53:29

Med risk för...
....att bli otroligt tjatig...men nu har jag varit ute och skottat den jävla snön...igen! Jag var tvungen att göra en stig till vedbon, vi vill säkert ha en brasa i morgon. Phu det var jobbigt, hade behövt att ta mig ner till dammen också, vårt hål i isen har frusit igen och då blir inte våra fiskar glada.
Vi har en pump i men nu är det total igenfrysning, Anders får hugga hål när han kommer hem!

Nu ska jag fixa en matlåda till min son, tänker vara snäll mamma! Det får bli pytt i panna och ägg.

Kommentarer:
#1: Pyret

Oj, en damm? Har ni stor tomt? Låter som en gård... Stig till vedboden... Här kan jag spotta från ytterdörren till garaget OCH förrådet åt det totala motsatta hållet!

2006-03-02 @ 22:04:30
#2: Miafia

Låter lite idylliskt. Skulle också vilja kunna ha en brasa hemma, funkar inte så bra i lägenhet men snart kan vi börja åka till landet.

2006-03-02 @ 22:48:02
#3: Alexandra

Ni får skaffa en snöslunga!
Vi är väldigt sugna på att skaffa en, men det får bli ett annat år...

2006-03-03 @ 18:22:21

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2009-01-30 @ 08:15:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: