*

2006-03-13
09:14:13

Måndag morgon
Är hemma idag, känner mig sådär. Är jättetät, jag vill inte ha bihåleinflammation, gillar inte att behöva äta penicillin.

Jag har sovit gott, Anders rusade upp i morse med panik...hjälp taxin kommer om fem minuter. Tur att det är sån ordning på honom han fixar i ordning allt kvällen innan. Kläder, väskan packad osv. Men stackarn hann inte få nåt kaffe.

Men ringde inte klockan?? Det hade den säkert gjort, men jag hörde inget och inte han heller, och jag som alltid hör hans klocka..mysko!

Idag ska jag bara gona mig, ligga på soffan och läsa, samt sova! Ja  sen är jag väl och kollar bloggen också.

Kommentarer:
#1: Pyret

Skönt att bara ligga på soffan, det behöver du nog!

2006-03-13 @ 10:07:19
#2: malin

jag vet vilka de skyldiga är till detta... det var någon som var ständigt nuvig i slutet av veckan. hmm...

krya på dig

2006-03-13 @ 12:32:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: