*

2006-03-18
09:41:16

Lördag morgon
Har hunnit med massor redan, så här tidigt är inte jag van vid att gå upp- Igår klockan sju och idag halv åtta. Jag brukar nog ligga lite längre på helgerna. Men å andra sidan blir ju dagarna lite längre.

Vi satt uppe länge igår Therese och jag, till slut insåg vi att vi nog behövde sova lite. Men det är ju så himla mysigt att sitta uppe på nätterna och prata...man pratar så bra då!

Nu har jag duschat, Theodor frågar hela tiden om jag ska åka hem...jag sa att jag skulle åka i morgon, får jag följa med dig då???
Men sa jag det går ju inte, mamma ska jobba och du ska til dagis...Nej jag vill att du ska vara här!

Varför, varför bor vi så långt från varandra?? Tänk om vi bodde nära vad jag skulle kunna hjälpa Therese...skit också., det blir långt mellan gångerna.

Kommentar:
#1: malin

jaha det blev carola... var showen bra?

2006-03-18 @ 22:39:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: