*

2006-03-05
10:44:34

Lista

ÄNNU ETT TEST

PERSONLIGT

1. Vad heter du? Ingegerd
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ninni
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag heter Anna också!
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion
5. Vart bor du? På Hammarö
6. Bott utomlands? Nej
7. Flyttat antal gånger? sex gånger tror jag att det är!
8. Vart skulle du vilja bo? Utomlans, där det är varmt

UTSEENDE

1. Hårfärg och frisyr? Brunt, halvlångt
2. Ögonfärg? Melerade
3. Mest nöjd med? Mina mun...tror jag
4. Minst nöjd med? Mina lår...urk
5. Skostorlek? 36-37
6. Glasögon? Ja
7. Har du några piercingar/tatueringar? Ja en skorpion på ryggen

FAVORITER

1. Filmer? Så som i Himlen
2. Låtar? Allätare på musik
3. Årstider? Sommar
4. Mat/dryck? Sushi, grillat kött kolsyrat vatten, rödvin
5. Djur? Ja, fiskar och en och annan dammråtta
6. Färg? Röd och rosa
7. Parfym? Women,Jp Gaultier Sunset
8. Tv-program? Desperate Housewives, Vänner, Cityakuten
9. Sysselsättning? Vad som faller mig in!


KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En rosa täckjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Mockakängor
3. Favoritfärg på kläder? Rosa, rött och blått
4. Favoritmaterial på kläder? Jeans
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par nya jeans
6. Favoritaffärer? Gina Tricot,Lindex, B-Young
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika, fast inte mycket!
8. Favoritmärke Har inget

GREJER

Plånbok: Absolut
Tandborste: Ja, en elektrisk Braun
Smycken: Mest guld
Solglasögon: Skulle inte kunna klara mig utan
Underkläder: Lindex oftast
Mp3: Ja
Mobil: Ja en Sony Ericsson
Klocka: En Esprit.













 
img

Kommentar:
#1: Miafia

Pyret fixade med min dator igår och rensade massor av prylar bl a spel som sonen lagt in. Det tog 4-5 timmar att bota om den, men nu är den lite snabbare. Så vi hann inte så mycket mer... Jag kikade in hos er andra sent å såg Alex sida. jättefint, eldigt!
Pyret kanske kan maila dig en skiss på inbjudningskorten, så att inte någon gäst råkar se dem i förväg... vore synd. Jag älskar att skissa på såna grejer.
Vi hörs säkert senare! Kram

2006-03-05 @ 12:47:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: