*

2006-03-02
20:40:12

konstig vecka
Har det varit, måndagen var normal, visserligen lite barn men ändå! Tisdag till örebro fram och tillbaka, sen jobba ett par timmar. Onsdag lite barn...jobbade halva dan på grund av migrän, sen massage. Idag torsdag..planering, men vi var oinspirerade idag...blev så där gjort. Malin och jag fick väl mest gjort på eftermiddan, vi lyckades med att gå igenom alla "våra" barn till utvecklingsamtalen.

Vi har lite observationer kvar att göra men sen är vi klara! Ja och i morgon är det fredag...undrar hur många barn det är då??
I morgon jobbar bara jag och Marina, men det ska nog gå bra. Sen är det hälga igen!

Kommentarer:
#1: Pyret

Jag har ju bara haft bilden i bloggen av dig. Den säger egentligen ganska lite inser jag när jag såg den andra bilden. Det var helt enkelt två ganska skilda bilder av dig och det var intressant att se skillnaden :)

2006-03-02 @ 20:51:20
#2: Pyret

Fast det är bara den visuella biten!

2006-03-02 @ 20:51:55
#3: Ninni

Okey...dom kanske är ganska olika...jag ser bara två bilder av mig, och jag gillar inte att bli fotad.
Man kanske skulle be nån på Fluideffects om hjälp med lite retuschering??

2006-03-02 @ 20:57:46
#4: Pyret

*s*, men då är det ju inte du längre! Fluideffect är bara bra på att visa att andra är människor precis som vi andra :).

2006-03-02 @ 22:05:53

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2010-02-25 @ 09:16:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: