*

2006-03-01
16:43:44

Jag är hungrig!
Och jag vet inte vad jag ska äta...undrar om det finn nåt i kylen? Pratade precis med Anders han är i Umeå hos sin dotter med familj. han är och snusar bebis och jag är inte med...suck! Lille Alfred har blivit sex månader och jag har inte sett honom sen han var pytteliten.

I juli anländer en ny bebis då är det Anders son som får barn, ja kanske inte direkt han då, men han är högst delaktig!

Så då får man bli bonusfarmor också...Kul. Hoppas alla kommer och hälsar på när sonen tar studenten.

Kommentar:
#1: Eve

bara en massa bebisar överallt. kusiner & andra släktingar. ALLA får barn. men jag då? kram
vet inte vad vi skall äta till kvällsmat heller. *suck*

2006-03-01 @ 16:59:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: