*

2006-03-31
13:51:18

Inga bekymmer!
Det finns två saker i livet att oroa sig för: antingen är du frisk, eller så är du sjuk. Om du är frisk så har du inget att oroa dig för, men om du är sjuk finns det två saker att oroa sig över: antingen blir du frisk eller också dör du!

Om du blir frisk så har du inget att oroa dig över, men om du dör så har du två saker att oroa dig över, antingen kommer du till himmelen eller så kommer du till helvetet.

Om du kommer till himmelen så har du inget att oroa dig över, och om du kommer till helvetet kommer du att ha så fullt upp med att hälsa på och prata med dina vänner och bekanta så du har inte tid att oroa dig över något!!

Det här hittade jag på nätet...det kanske var bara jag som tyckte att det var lite småkul!!?? Snacka om sjuk humor!

Kommentarer:
#1: Miafia

Jag gillade den också...

2006-03-31 @ 16:28:10
#2: ULLiS

Haha, fan va sjukt. :) Ja nu är det faktiskt helg!!!!!, vad ska ni hitta på då måntro? Själv ska jag bara ta det jäääävligt lugnt så jag slipper mina dots. :) Ha det jättebra! Kram kram

2006-03-31 @ 16:53:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: