*

2006-03-17
09:30:05

I storstan
Nu är jag i Stockholmia...anlände vi halv åtta igår kväll. Taxichauffören hade ingen aning om var jag skulle, men han letade på kartan så jag kom fram!

Väl framme så åt vi god mat och drack rödvin, sen satt vi och pratade till klockan var halv tolv, sen insåg vi att vi behövde lite sömn.

Vid sju vaknade vi, Theodor kallar mig mormor! Nej jag är inte mormor, ja men ni ser likadana ut! Vi är tydligen lika jag och min syster,
Jag vet att jag och Therese är det iallafall. Insåg även igår att Den stora sonen här har blivit väldigt lik min son.

Nu ska jag väl försöka att få på mig lite kläder så vi kommer ut i det fina vädret.

Kommentarer:
#1: Pyret

Låter som en mysig kväll du hade "mormor" ;)

2006-03-17 @ 09:50:31
#2: Eve

Nämen lilla mormor :)
sover du i theos rum? nån morgon kan jag nog lova att du vaknar av att han står & kollar på dig & undrar varför du har kudden på golvet & tycker att den ska vara under huvudet. Kram

2006-03-17 @ 14:50:20
#3: Miafia

Ni verkar ha det mysigt!

2006-03-17 @ 21:01:11

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2009-07-09 @ 12:44:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: