*

2006-03-11
22:47:02

Hemma igen
Sådär ja nu har vi gjort stan....nja, vi har varit på bio och sett Rosa pantern ganska kul faktiskt! Sen var vi på Harrys och åt jättegod gulasch, det sköljde vi ner med Staropramen.

Nu var det gott att komma hem det började så smått att röra sig på stan när vi tog bussen hem! Men vi är så "gamla" så vi orkade inte vara kvar längre!!

Nu har vi tänt brasan och gjort i ordning varsin drink...börjar bli lite småtrött, förkylningen gör sitt. Vad jag förstod så är det Carola jag får se på Globen??

Personligen är jag inte såå förtjust i henne, visst hon sjunger bra, men jag klarar inte av att höra henne prata.....usch tillgjord!

Kommentarer:
#1: Humla

Åh vad mysigt ni verkar haft det... sånt där berhöver man minsann med jämna mellanrum! Personligen tyckte jag att Björn Källman var bäst, han är så charmig!!! :-)

Kram!!!

2006-03-11 @ 22:55:29
#2: Alexandra

Jag tyckte att carolas låt var jättebra, men jag har lite svårt för henne. Min andra favorit var Rednex.

2006-03-12 @ 06:45:34
#3: Miafia

Carola är inte heller min favorit, hon är bara för mycket som person.
Ni verkade ha haft en bra kväll på stan!

2006-03-12 @ 13:30:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: