*

2006-03-25
10:48:28

handlat
Nu har jag varit nere och handlat, jag tänker bjuda på ostbricka med en massa goda frukter! Jag har även varit på systemet och inhandlat lite dryck.
Det blev en flaska Törley...som är en av mina favoriter bland bubbelviner! Även ett par flaskor vitt, det ska väl kanske vara rött till osten, men då blir man så trött.

Nu har jag tryckt i en nybakad ciabatta med skinka på, det var gott! Snart är det nog varmt nog att sätta sig ute, ska bara smörja in mig lite, det är skarp sol.
Där Anders är så snöar det....åhh va jag är glad att det inte gör det här. Men jag ska väl inte ropa hej ännu!

Skickade ett SMS till honom...jag längtar så efter honom...vi träffades en stund i tisdags morse, förra helgen var jag borta.
Känns som väldigt längesen jag fick mysa med honom, men i morgon kommer han hem.

Kommentar:
#1: Alexandra

Åh, vad det låter mysigt! Det låter som om det blir en toppenlördag för dig! Här har vi storstädning...
står till knäna i skräp, damm och stök. Samt 3 barn som samtidigt springer runt benen...*skriker högt*
Skall dock snart lämna eländet för att åka och handla - ibland har det sina fördelar med att vara den som har körkort...*skrockar elakt*
Mormor och morfar hämtar barnen efter lunch för pulkaåkning i solskenet, så de får slippa dammet en stund...

2006-03-25 @ 11:05:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: