*

2006-03-24
23:10:50

God middag
Alltid lika mysigt att gå hem till Olli&Cathrin på middag, jag fick underbart god fisk, Gin&tonic som fördrink. Glass till dessert med hallon, kaffe och god likör.

Nu har vi suttit och pratat massor, det är så härligt när jag är med dom för vi är på samma nivå. Vi pratar ofta en hel del politik...men det blir inte så mycket diskussioner för vi tycker så lika.

Nu ska jag snart lägga mig, ska först titta lite på TV, blogga klart...sen sängen! I morgon ska jag definitivt ha sovmorgon, det var längesen.

Natti, natti!!

Kommentarer:

Mysigt. Det är trevligt med en liten träff med prat och god mat och dryck. Blir liiiite avundsjuk faktiskt. Hoppas att ni hade lika trevligt som det lät.

2006-03-25 @ 08:20:57
#2: Pyret

Vilken trevlig kväll! GT är mumsgott, alltid min favvo fast nu ikväll skall jag få en Harvey Wallbanger :)

2006-03-25 @ 16:21:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: