*

2006-06-28
18:51:14

Snart middag!
Det sprider sig goda dofter från köksregionerna...snart, snart ska jag få mat! Vilken konstig dag det har varit idag, jag har haft huvudvärk hela dan och som jag skrev förut konstigt trött.

Men nu börjar det rätta till sig, ska be om massage efter maten eller det får bli till Miss Marple...usch va sonen hostar tror inte jag släpper in honom i huset, ha, ha!!

Nu har vi bytt bredbansleverantör...nu är vi trötta på Telia, det har varit mycket strul...segt värre att komma ut på internet.
Nu hoppas vi på bättring, skulle bli byte om tre veckor...och billigare var det också. Nej nu ropar maken....MAT!!!

Kommentarer:
#1: Nalle

Smaklig måltid! Hoppas du känner dig bättre efter käket. Jag har också varit så idiottrött idag. Tungt på nåt sätt.Kanske oxå påväg att bli förkyld.

Kram
Nalle

2006-06-28 @ 19:50:12
#2: Ninni

Hoppas inte!! Sommarförkylningar är värst!!Jag mår bättre, kraaam

2006-06-28 @ 20:01:25
#3: ULLiS

Å vad ska ni äta för gott idag då? Det ärbra att ni byter om ni inte är nöjda, man ska inte strunta i det bara för att det är smidigt att slippa engagera sig. Hoppas att det blir bättre nu då. Du får hålla sonen inne på sitt rum. :) Haha..

Kram

2006-06-28 @ 20:36:25

Du har jobbat lite väl mycket misstänker jag och nu när du fått semester slappnar kroppen av och då kommer tröttheten... stackars liten :)
Sköt om dig stoor kram från mig :)

2006-06-28 @ 21:25:36
#5: Ninni

Tack Solskuggan men jag har ännu inte fått semester...men snart fem dagar kvar...sen ska jag slappna av.
Stoor kram tillbaka!

2006-06-28 @ 22:08:00
#6: ULLiS

Ninni du har kommenterat i min blogg sen den 12:e februari...i princip varje dag!!! :) Tänk dig, snart 5 månader. Det är respekt det! :) Kram till dig och tack för alla kommentarer!

2006-06-28 @ 22:12:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: