*

2006-06-27
19:25:59

Regn, regn!!
Herregud min blogg håller på att förvandlas till SMHI....alla bloggar jag läser (nästan) har fint väder..snyft!

Nåja det skulle stabilisera sig som det sååå fin heter, men fattar ni vad jag älskar sol och värme??

Nu har vi intagit en god midag bestående av Lax, färsk potatis och spenatsås...JÄTTEGOOOTT som Tina säger. he, he!!

På torsdag väntar en överraskning för Skattkammarens personal, vi har bara fått reda på samlingsplats, inte uppklädda och så blir det hemfärd vid elva, tolv sådär...undrar vad vi ska göra...en båttur kanske!?

Nu tror jag att jag ska gå och ringa min kära Therese..har inte pratat med henne på lääänge och hennes blogg har legat nere också på grund av bredbandsstrul.

Var snälla därute och glöm inte att säga till dom ni tycker om att ni ÄLSKAR dom...gör jag varje dag, kram på er!!

Kommentarer:
#1: ULLiS

Men guu va spännande!!! Jag älskar överraskningar. :) Solen kommer att titta fram...tillslut. Här har det mulnat på lite nu om det är till nån tröst. :) Hihii.

Kram

2006-06-27 @ 19:28:57
#2: Anonym

fast det är svårt med orden, om dom inte faller på plats av sig själv, annars får man hoppas att handlingarna utvisar kärleken/uppskattningen/värmen!

2006-06-27 @ 19:35:04
#3: petra

Ja - här har det också regnat ett dygn nu - fast jag har inte tänkt så mycket på det - utom att man alltid blir lite i sämre skick rent fysiskt, mer hosta, mer andningstäppa osv...jag sitter just nu i vårt urtrånga hem (65 kvm med sex, ibland sju personer) vid en av mina barns datorer, emdan yngste sonen sitter bakom mig och käkar nattmacka och småsjunger - käremannen har slocknat i våningssängen intill...äldste sonen gosar med sin flickvän i kabyssen intill, ena tvillingen är ute i Fatbursparken och spelar fotboll, andra är i sin kabyss och datar sig (datorn...ständigt denna dator...)man kan egentligen inte önska sig nåt mer, eller hur?
stor kram på dig!!

2006-06-27 @ 20:10:35
#4: Lena

Hej Hej
Nä magen är inte bättre precis, eller jo bättre är den men inte bra.

Det vi gjorde med konerna på huvudet var att spela fotboll, he he strutfotboll - skitsvårt och fullkomligt livsfarligt :)

Hälsa Therese från mig om du inte redan ringt henne :)

Kram

2006-06-27 @ 20:30:59

Vet du.. vi hade världens roligaste arbetsfest. Vi skulle ha samling på axamo flygplats. De hade hyrt en av incheckningsdiskarna och där fick man köa etc. De hade itll och med tull och polis (utklädda) hur spexigt som helst. Sen fick man antingen flygbussen eller karta till rätt destination. Avgången stod på tv-monitorerna etc. häftigt va.

Här är det inte heller bra väder så det är inte alls bra väder överallt.
kram

2006-06-27 @ 21:08:36
#6: ULLiS

Du har rätt i att man ska säga till alla hur mycket man älskar dem. För mig kommer det dock inte naturligt. Låter bara löjligt. Försöker att visa det på andra sätt istället. Eller skriva det. :) Ja visst va det en sorglig blogg på nåt sätt. Men vacker...och bra skriven. Jag kände med henne direkt, tycker att det är så ledsamt att vissa ska må så dåligt. :( Ska fortsätta att läsa den.. Kram kram

2006-06-27 @ 21:12:34

Men du, nu kommer ju sommarvädret över hela landet.Ha så kul på torsdag. Du verkar vara en kärleksfull människa du. Kram på dig!

2006-06-27 @ 21:26:50
#8: Thallo

Jag håler med dig om vädret, inget vidare faktist men inom vissa delar är det ju urmäkt! man blir ju nästan avis * ;D hihi

2006-06-27 @ 21:38:12
#9: Nalle

va spännande! Det blir säkert kul! Och vilken mumsig mat ni ätit! Lax gillar jag!!!!

2006-06-27 @ 22:03:32
#10: SolSkuggan

Åhh så gott med lax..! Men du... Ta´t lugnt, goa värmen kommer kommer i slutet av veckan.
Då gäller det att sova med öppet fönster!
Kram på dig!

2006-06-27 @ 22:47:02
#11: Nalle

Just nu meddelas att över Hammarö skall det stråla solsken i morgon, den 28 juni 2006. Och endast där - denna dag.

2006-06-27 @ 22:56:10
#12: Anna

Laaaax...guu va gott...såsen oxå god vart va det du bodde sa du??..lite sent för mig ...eftersom jag kommenterar detta dan efter***@@@...

2006-06-28 @ 07:19:43
#13: Humla

*s* SMHI!? Hälsa T från mig med, saknar hennes blogg...

kram!!

2006-06-28 @ 07:42:39
#14: Alexandra

Överasskningar är aldrig fel, mera sådant!

Jag känner mig också som SMHI...kollar in både på TV, nätet och tidningen. Sedan tror jag på den som visar på finast väder...;)

2006-06-28 @ 11:09:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: