*

2006-06-26
16:53:21

Phuuu!
Idag har jag slitit på jobbet, det har ju blivit mindre barn nu så jag passade på att röja i målarrummet. Slängde en hel massa skräp, tömde ett skåp som är låsbart...det fick flytta in på kontoret nu kan vi låsa in våra väskor...så bra!!
Hyllan som stod på kontoret fick flytta till målarrummet, nu har jag skruvat fast den i väggen om nu nån skulle få för sig att klättra i den.

Jag rensade hårt, nu står alla saker på sin plats...underbart. Två säckar med skräp blev det, Marina har röjt på kontoret, Malin frostade av frysen och lyckades få ihop luncher till hela veckan på det som fanns där.

Nej då barnen har inte varit ensamma, Kajsa var ute med dom små liven...endast sju stycken!
Tänk va härligt det är att röja och slänga en massa skit.

Anders hade grejat hemma rejält också, det får bli en sväng till tippen i morgon...i ösregnet(som det ska bli i morgon)

I kväll skulle vi varit ute med grannarna i deras båt, det skulle ju ha varit fint väder. Vi hade tänkt oss kvällsmat på nån liten Ö, men det får bli en annan gång det mullrar i horisonten.

Nu ska jag se vad vi kan hitta på till kvällsmat.

Kommentarer:
#1: Anna

Men usch vilket tråkigt väder ni verkar ha? Här skiiiner solen...;)

2006-06-26 @ 17:51:06
#2: Nalle

Här med...tra-la-la-la....

2006-06-26 @ 17:57:00
#3: ULLiS

Visst är det gött att få rensa ut lite skräp. Det gör jag här hemma med jämna mellanrum...och lyckas alltid hitta massor att slänga. :) Trist att ni ska få regn. Undra vad vi får för väder imon?! Hmm Nu ska jag hälsa på Siri en sväng, hon har ju varit på dagis hela dagen. Lsbn toömmjt!!! ;)

2006-06-26 @ 17:57:48

Är det något jag är fena på, så är det att slänga. Ibland lite väl "duktig" och kommer på att jag slängde saken jag behöver så sent som förra veckan. Men å andra sidan har jag inte mycket som kan samla damm.

2006-06-26 @ 18:20:36
#5: Ninni

Det verkar som om solen skiner överallt utom här...orättvist är vad det är!!

2006-06-26 @ 18:31:41

Här med skiner solen, jag ska försöka tänka hårt hårt så att den skiner även på dig..!

2006-06-26 @ 19:05:20
#7: Miafia

Tänk vad skönt att man kan röja lite på jobbet också... :)

2006-06-27 @ 07:00:56

Att rensa, röja och slänga är en ren fröjd. Jag blir lätt om hjärtat när något onödigt och platstagande åker iväg. Är nog lite som frktjatlund, att jag gör mig av med lite föör mycket ibland. Hellre det ändå!

2006-06-27 @ 08:49:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: