*

2006-06-05
10:03:42

Ny dag!
Solen skiner och jag ska snart åka och jobba....men det är lugnt idag denna klämdag. Det blir en konstig vecka. Jobbar knappt en heldag idag, ledig i morgon, heldag onsdag ledig torsdag och halv dag på fredag!!

På tisdag eller onsdag kommmer lilla barnbarnet Alfred...jag längtar har inte träffat honom sen i Augusti, det är länge när dom är så små.
Vi har köpt världens sötaste Pumaskor till honom, svarta och röda, hoppas dom passar.

Känner mig härligt utvilad idag, somnade vid halv elva sen sov jag hela natten fram till kvart i nio, vet inte när jag sov en hel nattt utan att vakna.
Men alllergin har vaknat igen....mindra kul. Tänk ingen medicin på hela semestern...undrar vad det är nu för nåt?

Ha en bra dag allihop, kram

Kommentarer:

Skönt med så vilsamma nätter!

Tall och gran blommar för fullt här i Stockholmstrakten. Björken är det pollen som lättast transporteras med vindarna, plus att den sjunker minst vid regn.
Eken är på nedgång och gräset på G.

Ojsan, det blev visst en pollenrapport i miniatyr...

Ha en riktigt bra dag!
Kram

2006-06-05 @ 12:38:00
#2: Junitjej

Vilken härlig blogg du har! Läcker bakgrund! Fin solbränna du har. Ha det bra!

2006-06-05 @ 13:07:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: