*

2006-06-13
07:50:19

Morgon!
Idag fick jag frukost av min son, rostade mackor med skinka, två bitar melon och så en stooor kopp kaffe. Det var gulligt tycker jag, han kan om han vill!

I natt hade jag en riktigt otäck dröm....jag befann mig hemma i mitt barndomshem, jag gömde mig för någon sprang runt en lastbil för det var någon som sköt på mig!

Jag lyckades sätta mig i bilen och köra iväg Anders var med också helt plötsligt, sen hamnade vi någonstans utomlands.
Nu är vi säkra sa jag...vi gick ner till havet...jag blev kissnödig (som vanligt!) det fanns jättefina toaletter nere vid stranden så jag gick dit, passade på att duscha också då blev jag helt plötsligt inlindad i duschdraperiet. Anders hade dom tagit redan för han skulle skjutas.

Paniken var stor när jag försökta att ta mig loss och rädda Anders...vaknade alldeles uppskakad och rejäl hjärtklappning!
Det var knappt jag vågade somna om....men herregud varför drömmer man såå hemskt. Det enda jag såg på TV igår var Krönikan.

Men jag fortsatte inte drömma som tur var..läskigt var det!

Kommentarer:
#1: Toker

Oh, frukost på sängen? Det är aldrig fel.
Ush. sånt är aldrig kul att drömma om. Ofta så sitter en känsla av obehag kvar hela dagen. ush och fy

2006-06-13 @ 08:09:05
#2: Nalle

Fy en sån hemsk mardröm! Ja man kan undra varför man drömmer så otäckt ibland. Men det bästa med sådana drömmar är i alla fall att de endast är drömmar och när man vaknar inser man att historien inte har någon grund i verkligheten alls.
Men man blir ju rejält omtumlad och skräckslagen.
En teori som är min egen är att det kanske varit för varmt i sängkammaren. Hjärnan får fnatt.
Själv vaknade jag med en rejäl huvud/ansikte/nacke-värk. Fast det är inte ovanligt när det gäller mig tyvärr.
Gulligt av sonen, har blir säkerligen en bra äkta man så småningom:)
Kram Nalle

2006-06-13 @ 08:46:46
#3: ULLiS

Guu va snällt. Önskar att jag fick frukost på sängen nån gång. Jag drömde oxå jättehemskt inatt, vaknade med ett ryck och var tvungen att väcka Andreas. Hua..är det fullmåne tro? Hum hum.. Men idag ska du väl ta dig ett dopp va? Här är det så varmt att jag smälter. Vi har världens varmaste lägenhet, 32 grader just nu..måste fixa en fläkt.

Ha en bra dag! Många kramar!!!

2006-06-13 @ 09:03:27

Vilken fin start på dagen efter en så jobbig drömnatt...
Tack för besöket välkommen tillbaka.

2006-06-13 @ 10:26:30
#5: Malin

Ja kanske är dax att börja me bebisverkstan snart.. jag vill ju helst ha barn innan 30! Härligt när nån annan gör frukost till en, blir så mycke godare då, konstigt nog :) Usch mardrömmar är inge skoj, hoppas du får en fin dag så du glömmer bort den! kram

2006-06-13 @ 11:17:55
#6: Ninni

Nalle: jo det var nog så att det var varmt...jag kanske hade snott in mig i lakanet därav duschdraperiet!

Ullis: Skaffa fläkt, vi har en i taket...skönt!

2006-06-13 @ 13:08:02
#7: Eve

uhh vilken dröm!

2006-06-13 @ 14:28:50
#8: Miafia

Vilken gullig son! Hoppas min kommer in i ett sånt stadie snart, just nu säger han bara hej å försvinner in på sitt rum eller sticker ut...

Den här envisa febern vill inte släppa och drömmarna blir hur skumma och otrevliga som helst. Johan köpte en fläkt åt mig, skönt men får lov att passa nacken känner att när den blir lite kall får jag ont i huvudet istället... vilken gnällmaja man är!
Vi väntar på spänning på badbilderna idag!
Kram

2006-06-13 @ 14:43:44
#9: Nalle

Javisst vi väntar med spänning, sa Bull

2006-06-13 @ 15:09:44
#10: Ninni

Gud va ni tjatar *fniss* Men först ska jag äta suschi!!

2006-06-13 @ 15:51:05
#11: malin

Fanns inga fina jordgubbar, bara stora hemska från belgien eller vafasen dom va ifrån.. 34 kr för nå bleka belgianblue-jordgubbar..nej tack! fick bli mango sorbet istället :) Ha så trevligt med sonen och hoppas d smakar bra me sushi!

2006-06-13 @ 15:54:30
#12: Nalle

Skaru äta när vi e så nyfikna. Förresten hörredudu...man ska inte äta innan maten sa min mamma, så det så.
Nalle

2006-06-13 @ 17:18:15
#13: Nalle

Alltså det blev ju lite fel, hörredudu...man ska inte äta innan man BADAR skare va
Nalle

2006-06-13 @ 17:19:34
#14: Nalle

Du ser vi blir ju helt knasiga av detta.
Nalle

2006-06-13 @ 17:22:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: