*

2006-06-14
07:01:11

Morgon på jobbet!
Idag är det faktiskt mulet...skit också trodde in i det sista att det inte skulle bli nåt regn. Jag som hade sett fram emot en dag i solen för jag slutar nämligen tidigt idag.

Nåja det går väl fler tåg, jag får väl städa istället  när jag kommer hem..jippi!

Det blev vallfärd igår till vår tomt alla ville titta på vår stora fula pool...lilla Hugo tyckteatt jag kunde köpa en liten stege till honom...den var lite hög tyckte han.
Kan man bada här sa han....oj!! Men igår blev det bara plask med fötterna, inga simringar. Det får bli till helgen.

Ja vi skulle ju ut och åka båt på lördag...vi får väl se hur det blir med det, Thomas födelsedagsbarnet har gått och brutet lårbenshalsen...cyklade omkull. Så förargligt och tråkigt. Han tyckte att vi kunde åka ändå...men Hallå... vi vill väl ha med födelsedagsbarnet!!!

Igår fyllde min storasyster Bibi femtio år...den firadehon med att åka till Åland med sin man......det blir fest senare i sommar eftersom hennes man fyller femtio i Juli.
Kul med hundraårs fest...det ser vi fram emot!

I natt har jag inte haft några läskiga drömmar, sovit som en stock vilket inte Anders gjort. Men jag konstaterade att det var fullmåne i söndags, då brukar även jag sova dåligt i några dagar. Kanske var därför jag drömde så läbbigt.

Nej nu är det bäst jag sätter fart med frukosten!

Kommentarer:
#1: ULLiS

Förstår att grannarna är nyfikna...och vi hoppa i poolen :) Är mulet här med, men om jag ska va ärlig så tycker jag att det är skönt. Är så varmt här...pust! Nä men hua, bryta lårbenshalsen vilken jävla osis. Måste varit en rejäl omkullcykling det. :/ Jag sover oxå dåligt då det är fullmåne..blir orolig i hela kroppen. Lycka till med städningen! Ha en bra dag! Kramis

2006-06-14 @ 07:19:38
#2: Nalle

Det var synd om födelsedagsbarnet. Klart ni inte kan åka utan honom.
Jag tycker du ska ta inträde till poolen. Det kommer bli en rejäl extrahacka:) Nä skoja bara.
Det är lite mindre soligt idag här oxå. Men solen kommer att komma tillbax.
Ha det bra
Nalle

2006-06-14 @ 10:04:22
#3: Miafia

Vilket taskigt läge för födelsedagsbarnet men det är klart att ni får vänta inte kan ni åka utan honom, hur kul är det?
Det där med månen är jobbigt, sover väldigt dåligt och Hanna snurrar som en liten propeller.
Kram

2006-06-14 @ 10:47:35
#4: Eve

Nyss vaknat & är trött. Här är det också mulet & svalt. Kramar!

2006-06-14 @ 12:59:51
#5: Nalle

Nu regnar det här och är mörkt. För bara en liten stund sedan var det supervarmt!
Men jag måste ut igen, glömde köpa kattkäk!
Ha det så bra på mötet. Ps..jag gillar inte heller möten. De brukar vara så trista och långtråkiga.
Nalle

2006-06-14 @ 15:00:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: