*

2006-06-14
21:27:27

Hemma efter mötet!
Trots att jag inte hade lust att gå denna vackra sommarkväll...så var det ett bra möte! Vi träffade en person på kommunhuset, utvecklingsledare!

Hon ville träffa alla kooperativ och prata om IUP, kvalitetsredovisning och TRAS, ja vad är det då undrar ni. Jo IUP är individuell utvecklingsplan och TRAS är tidig registrering av språkutveckling.

Det här är ju sånt vi pysslar med bla på mitt jobb, det var ett intressant möte och vi kunde utbyta lite ideér och erfarenheter med varandra.

Hade bestämt mig för att vara tyst och tillbakadragen detta möte, jag pratar jämt så mycket...gjorde jag idag med, nåja jag sa nog ganska vettiga saker!

Nu ska jag snart lägga mig tror jag, visserligen skiner solen fortfarande, men jag börjar bli trött började ju tidigt i morse och gör så i morgon med!!

Kommentarer:
#1: Nalle

Men då slutar du väl tidigt så du kan komma hem tidigare och blogga:)
Sov så gott
Nalle

2006-06-14 @ 21:34:07
#2: malin

kan du kolla om det ser konstigt ut på mitt jobb inlägg. sista stycket känns det väldigt gnälligt??? fixa gärna till det lite annars... snygg blogg hörru, komplimanger till stoffe!
kram och gonatt

2006-06-14 @ 22:06:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: