*

2006-06-09
20:00:33

Grilltajm!
Vädret är väl helt underbart...snart ska vi äta jag är döhungrig! Dagen idag har varit seg...men jag la mig och sov en stund efter jobbet, det gjorde susen.

För en liten stund sen badade jag Alfred, han är ju bara för goooo, nu sover den lilla skrutten, helt otroligt, det har varit sena kvällar.
Skönt för Anna och Andreas att få äta i lugn och ro!

Om ni är nyfikna på lite bilder så ligger det just nu en hel del hos www.babys.blogg.se...kolla in min fina student! Jag lägger in bilder i morgon.

Han var sååå fin igår, och dom hade haft jättekul igår kväll...så bra! I kväll ska han hem till en kompis, se på film, dricka coca-cola och äta chips. Han behöver nog en lugn kväll han också!

Nu ska jag se hur det går med pommesfriten i fritösen.

Ha en underbar kväll allihop.

Kommentarer:
#1: Nalle

Hej!
Ja men nu går det ju att kommentera!! Det gick inte förut:(
Mumsa på!
Jag har kollat hos Babys. Fina bilder!
Kram Nalle

2006-06-09 @ 20:09:45
#2: Humla

Mmmm, en sån snygging! HJälp hjälp, tänk när Folkeman är sådär lång å ståtlig och stor och tar studenten... kniper i mammahjärtat bara jag tänker på det! *s* vad skönt att allt klaffade... pusta ut nu och njut av lugnet!

kram!

2006-06-09 @ 20:41:52
#3: Pyret

Det var jättefina bilder hos Eve. Såg ut som det var en härlig dag!!!

2006-06-09 @ 21:26:16
#4: Lena

Underbart med en student!
Stilig kille med cool utstrålning som bara så unga människor kan utstråla :)

Vår store ska gå ur 9:an nästa vecka och det är minsann också stort.

Kram!

2006-06-09 @ 22:57:46
#5: Ninni

Ja vi hade verkligen en fin dag...sonen var såå nöjd och det var huvudsaken.
Mammas "lilla" kille som helt plötsligt blivit sååå stor. Var tog alla år vägen??

2006-06-09 @ 23:04:21

Grattis till att alla "överlevde" och det blev lyckat. Jag tog dig på orden och kvällen blev fin.

2006-06-10 @ 00:13:00

hej
jag skrev inlägg till dig igår men det verkar som om de fallit bort.. hm.
jaja. Boken jag läser skriver jag inte namnet på för då kanske jag förstör för den som inte ännu läst den?
Hoppas att studenten är glad och lycklig. trött men nöjd.

2006-06-10 @ 08:48:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: