*

2006-01-09
21:30:27

Vardag
Idag har det varit fullt upp på jobbet men det var mysigt att träffa alla barn och arbetskompisar. Kom på att jag inte skrivit på ett par dar, jag har ju startat upp en blogg på jobbet också, skriver en hel del i den.

Nu ska jag snart försöka at komma i säng, har tittat på Stjärnorna på Slottet, intressant program, tittade inte riktigt klart idag, det blev hett mellan Peter Harrysson och Börje Alhstedt. På onsdag är det sista delen, då är det Maud Addams som håller itrådarna...ska bli intressant.

Åhhh jag har så ont i ryggen, fattar inte varför, vilken tur att jag har dejt med min kiropraktor på onsdag, tror nog att han kan hjälpa mig!

Nej sängtajm, det är en dag i morgon också som det så fint heter!

Kommentarer:
#1: Malin

Jag kan inte logga in på skattkammarens blogg. kan inte fatta varför!!!

Kram

2006-01-09 @ 21:32:46
#2: Eve

Hej älskade favvo moster! jag längtar efter dig & längtar att få komma hem. men jag har bestämt att det kommer att bli snart. Kramar/Eve

2006-01-10 @ 15:31:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: