*

2006-02-19
17:21:10

Verkligen lat söndag!
Jag har verkligen inte gjort nåt vettigt idag...bara glott på Tv eller suttit vid datorn! Nu har jag och sonen ätit middag...stön va mätt jag är!
Han fick bestämma mat...det blev pizza...nu har jag lite dåligt samvete, åt ju pizza i fredags också, nåja jag kanske kan trampa bort lite grann lite senare när jag  kan andas igen!

Blev glad för en liten stunds sen när jag såg att min största storasyster varit inne och hälsat på...hon är rolig hon, hon tyckte att jag kundes släppa ut sonen och ta bort papperspåsen från hans huvud...moster Viv tyckte att han var söt!
Ja det tycker  mamma också förstås!!

Maken ringde, han satt på båten nu, skulle gå ner i baren och ta en öl...åhh jag vill vara hos honom nu!

Kommentarer:
#1: Pyret

Lite tyst från mig idag. Avslagen... Men jag har läst vad du skrivit :).
Skall träffa en nära vän strax så jag hoppas jag blir på lite bättre humör.
Fin son du har!!!

2006-02-19 @ 17:38:38
#2: Ninni

Tack...precis lika fin som din dotter!

2006-02-19 @ 18:30:26
#3: Malin

du är ju beroende det är därför du har så många inlägg... eller så har du bara tråkigt din stackare! imorrn är det fiskbullar, uhhhh...
kram

2006-02-19 @ 18:37:06
#4: Malin

förresten jag hämtar anders på tisdag.... ; )

2006-02-19 @ 18:38:07
#5: Alexandra

Ibland är det skönt att bara vara hemma och inte göra nåt vettigt - det behöver man emellanåt!
Vad kul att du läst mina gamla inlägg, blir så glad att höra att nån läser dem!

Nu har jag hittat nix-numret: 020-27 70 00

Kram!

2006-02-19 @ 22:35:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: