*

2006-02-12
20:09:27

Söndag kväll
Ryggen värker...men vi är nästan klara, oj va bra det blev i vardagsrummet när den stora klumpiga TV,n kom bort. Nu står där en platt, fin TV i bokhyllan...kanonbild är det också.

Nu är det bara lite plock kvar, sen ska jag bara sätta mig ner och pusta...en lång härlig dusch ska jag ha också.

Helgen har som vanligt rusat iväg, men den har varit jättebra. I morgon är jag bortbjuden på middag till en fd kollega...så mysigt, saknar henne mycket.
Nu ska vi prata, och prata en hel kväll, vi ska nog ta en lång promenad också. Jag har faktiskt inte hunnit med det i helgen...skäms på mig, nu när det har varit så vackert väder.

Ute har jag varit men ingen motion, fast det är klart det har blivit styrketräning idag iallafall.

Kram på er alla därute!

Kommentarer:
#1: ULLiS

Å men det är ju så kul att göra om hemma! Vad ändrade ni på då?, mer än en ny tv såklart...bytte ni plats på hela möblemanget typ? Ha så trevligt på middagen imon, låter ju asmysigt! Ha det gott! Kram

2006-02-12 @ 20:46:24
#2: Therese

Ja, känns lite riskabelt att åka dit, även om hoten inte är överhängande så vet man aldrig, vi åker ju iväg för att koppla av och ha det bra.
Kul med omöblering, här kan vi inte ändra särskilt mycket, men det gör inget, är så bra som det är!

Kramar

2006-02-12 @ 22:12:29
#3: Anonym

Efter allt kånkande har du gjort dig förtjänt av en lång och god nattsömn. Tack för alla fina kommentarer under helgen! Det är så kul att nån läser. Nu har hela familjen knoppat in så nu är det väl min tur att göra detsamma. Var lite duktig idag i alla fall, det vart 100 vanilj- å kanelbullar.
Kram!

2006-02-12 @ 23:34:42
#4: Miafia

Det var jag som sa detta innan...

2006-02-12 @ 23:35:43
#5: Alexandra

Det är jobbigt att möblera om, men skönt det är när det är klart och det blivit fint!
Ha en trevlig middag i morgon!

2006-02-13 @ 08:05:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: