*

2006-02-06
22:00:53

Snart sängen
Den värsta värken är över....men det molar i ryggen, jag vet av erfarenhet att jag kommer att ha rejält ont i morgon, men jag vet också att det går över!
Ska vara hemma i morgon också, vill inte riskera att låsningarna kommer tillbaka, nu när jag precis fått det åtgärdat!
Den risken finns med mitt jobb!

I morgon åker sonen till Norrköping på kurs, himla kul att praktikplatsen ställer upp med sånt, de har varit så himla goa och snälla, jag tror inte att sonen ser fram emot att gå tillbaka till skolan om en vecka.
Men han vet också att han ska tillbaka dit för att jobba på sportlovet, påsklovet och sen efter studenten. har blivit lovad hela sommarlovet...helt underbart.

Han har fått massor med lovord, det värmer...jag är sååå stolt över honom...och ja, jag har sagt det till honom!


Kommentar:
#1: Hasse

Hej Vännen! Inte kul att höra att du har ont och inte orkar skotta. Jag som älskar snö kunde ju ha gjort det ;-)......
Visst är det ljuvligt att få vara stolt över sina barn!!! Det är nog det bästa som finns. Krya på dej. Kramar Hasse

2006-02-06 @ 22:47:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: