*

2006-02-24
16:00:58

Så där ja
Det är inte klokt vad jag är bra, jag kan ju nästan allting...ja utom slalom då förstås!!

Nu har jag bäddat, vikt tvätt, lagt i en maskin till, satt på kaffe, satt på diskmaskinen, vattnat blommor som skrek efter vatten, stackarna!

Nu ska jag dricka mitt kaffe, vem vet jag kanske har energi till att gå en sväng med dammsugaren också. Kan detta bero på mitt pulsande i snön..eller kan det bero på att jag fick en skön vila med de stora barnen idag??

Vem vet!!!

Kommentarer:
#1: Miafia

Gud vad du är duktig! Själv sitter jag kvar på jobbet fortfarande, är slut i hjärnan. Men snart ska jag åka hem och slappa lite tills imorgon, då blir det städning och bak.... å givetvis massor av bloggar! Kram

2006-02-24 @ 17:17:29
#2: Alexandra

Att få vila med barnen är en av fördelarna med att jobba på dagis...jag har sovvilan med de minsta varannan vecka. Suveränt att få ligga och ta igen sig - på arbetstid! ;)

2006-02-24 @ 19:39:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: