*

2006-02-09
20:03:17

Lite ont i halsen!
Börjar jag att få...inte bra, men jag är ju inte direkt förvånad, sonen kom hem i söndags genomförkyld Barnen på jobbet nyser i kapp, även delar av personalen!

Nåja jag har Esberitox hemma, det knaprar jag, får nog köpa mer i morgon! Nu hoppas jag att min son snart kommer hem, de är på väg från Norrköping...men väglaget är ju inte speciellt muntert. Och jag oroar mig alltid i onödan...suck!

Tror att jag ska kolla lite på Antikrundan...ja så gammal är jag, vem vet man kanske äger nåt som är värt nåt!!

Kommentarer:
#1: Pyret

Hej Ninni! Jag blir så glad och rörd över att du bryr dig. Du känner inte mig men du är genuint omtänksam och jag blir varm i hela hjärtat. Jag anser mig inte vara en självömkande patetisk sak. Är rätt bra på motsatsen faktiskt och någonstans så inbillade jag mig att jag kanske kunde skriva av mig lite inre känslor i min egen blogg. Så att vissa skulle förstå att jag inte alltid är solsken jämt. Har en hel del i bagaget som du säkert förstått men det har jag också valt att inte skriva om. Inga större saker i alla fall. Trodde i min enfald att det skulle ge en liten mer nyanserad bild av mig.
Fast bloggen är min och jag kommer fortsätta skriva! Blir det för mycket bråk och inlägg så spärrar jag bara de IP numren.
Kram till dig!!!

2006-02-09 @ 20:39:22
#2: Pyret

ps. Prova att uppdatera sidan efter du skrivit inlägg. Då ser du dem!

2006-02-09 @ 20:40:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: