*

2006-02-23
17:01:53

Hemma
Jag är lite hes i halsen efter att ha läst fyra kapitel i Mamma Mu klättrar i träd....vilken rolig bok.Det är ju hur kul som helst att läsa högt.
Barnen skrattade högt när jag läste! Idag har varit en sån där härlig dag när allt bara är bra. Dessvärre fick vi skicka hem två barn idag med hög feber, vi har klarat oss otroligt bra från sjukdomar.
Tre var redan hemma med feber.

I morgon blir det nog ett litet Vasalopp....men , men så är det!

Ja så var det då helg i morgon igen...är det bara jag som tycker att veckorna bara visslar förbi??Nu ska jag gå och lägga i en maskin tvätt, jag har fortfarande ett berg.

Kommentarer:
#1: Pyret

Jag har betat av halva mitt tvättberg... känns som det är oändligt...

2006-02-23 @ 17:08:32
#2: Miafia

Tvättberget växer, stirrar på mig varje gång jag går in på badrummet. Just nu är den typ rosa, rosa å rosa... liten tjej med prinsessadrömmar.

2006-02-23 @ 17:20:30
#3: Alexandra

Veckorna går i rasande takt, och helgen ännu fortare... ;)

2006-02-23 @ 17:40:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: